kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  Belépés  

Share
 

 Tau

Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3, 4  Next
SzerzőÜzenet
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyKedd Május 07, 2013 1:03 am

inkin fenn van a magyar fordítás.
Vissza az elejére Go down
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyHétf. Okt. 26, 2009 5:03 pm

Eddy írta:
igazi heavy flamerek vagytok, hogy stílusos is legyek Cool
twin-linked heavy flamer Wink Twisted Evil
Vissza az elejére Go down
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyHétf. Okt. 26, 2009 2:56 pm

Laughing cheers röhej 10 Tau 702371
Vissza az elejére Go down
Eddy
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Eddy

Male Hozzászólások száma : 328
Age : 32
Location : "... ágyban párnák közt..."
Registration date : 2007. Dec. 13.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptySzomb. Okt. 24, 2009 2:17 pm

igazi heavy flamerek vagytok, hogy stílusos is legyek Cool
Vissza az elejére Go down
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyPént. Okt. 23, 2009 11:53 am

a lényeg itt talán nem is a kérdés volt, hanem hogy YKoS egy kicsit burning-elhessen Smile s persze, hogy LordBillt edukálhassuk a magyar nyelv szépségeiből - van és ismer ige különböző felhasználási módjai! Razz No, ez meg az én burning-em
Vissza az elejére Go down
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyPént. Okt. 23, 2009 11:25 am

Yoda007 írta:
a kérdés nem az volt, hogy van-e serege, hanem hogy ismeri-e őket! Wink

kerdes, hogy ti tudtok-e olvasni, vagy csak write-only modban vagytok :p

amugy valaszoltam is a kerdesre rendesen, konyvek alapjan helyesen, bar ez senkit nem erdekel Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://exalted.freeweb.hu
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyPént. Okt. 23, 2009 10:32 am

a kérdés nem az volt, hogy van-e serege, hanem hogy ismeri-e őket! Wink
Vissza az elejére Go down
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyPént. Okt. 23, 2009 12:57 am

Maxnak van tau serege.... Smile
Vissza az elejére Go down
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyPént. Okt. 23, 2009 12:49 am

köszi a válaszokat. Wink mindenkinek, nem csak maxikedves maxinak. (bár inkább akkor olyasvalaki írjon, aki ismeri a taukat, mert a 80%os hibahatáron még a yoda is belül lenne, aztán ő meg...)

btw: az 5.ed szerint még nem is játszottam Very Happy és asszem most se jött meg a kedvem hozzá Razz ostobaság ez.

MAXXxxx írta:
YKoS írta:
értem.
lenne még 2 kérdésem: krootoxot is bepaszírozhatok a DF-be? és egyszerre több osztag is bemászhat, ha együtt nincsenek többen 12nél?

vazz, ezeket ugy kerded (foleg a masodik reszet), mintha meg soha sem jatszottal volna es nem tudnal olvasni.

elso resz:
- krootox bemehet es mivel nincs meretkikotes, igy 1 modellnek szamit. Bemenni azert mehet be, mert a devilfish csak az XV-ket tiltja.

masodik:
- SOHA nem lehet 2 osztag 1 jarmuben. (egyetlen kivetel a struktura pontokkal rendelkezo formedvenyek apocalypse-ban) Ez mar a legutobbi kiadasban is igy volt (meg joval azelott is)
Vissza az elejére Go down
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 10:10 pm

illetve ha jól emlékszem még annyi kikötés van (alapszabálykönyv), hogy csak infantry szállhat tarnsportba
(sorry de ilyen felvetések után muszáj volt ) szétváglakfénykardda
Vissza az elejére Go down
Eddy
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Eddy

Male Hozzászólások száma : 328
Age : 32
Location : "... ágyban párnák közt..."
Registration date : 2007. Dec. 13.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 10:04 pm

És én voltam kioktató mi (army builderes cucckor)?
Vissza az elejére Go down
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 8:54 pm

YKoS írta:
értem.
lenne még 2 kérdésem: krootoxot is bepaszírozhatok a DF-be? és egyszerre több osztag is bemászhat, ha együtt nincsenek többen 12nél?

vazz, ezeket ugy kerded (foleg a masodik reszet), mintha meg soha sem jatszottal volna es nem tudnal olvasni.

elso resz:
- krootox bemehet es mivel nincs meretkikotes, igy 1 modellnek szamit. Bemenni azert mehet be, mert a devilfish csak az XV-ket tiltja.

masodik:
- SOHA nem lehet 2 osztag 1 jarmuben. (egyetlen kivetel a struktura pontokkal rendelkezo formedvenyek apocalypse-ban) Ez mar a legutobbi kiadasban is igy volt (meg joval azelott is)
Vissza az elejére Go down
http://exalted.freeweb.hu
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 7:25 pm

értem.
lenne még 2 kérdésem: krootoxot is bepaszírozhatok a DF-be? és egyszerre több osztag is bemászhat, ha együtt nincsenek többen 12nél?
Vissza az elejére Go down
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 11:38 am

a sniper drone osztagnak igen tartani kell a koherenciát, mint egy osztagnak és azért nem lő mozgás után, mert minden fegyver ami náluk van heavy
minden devilfish dedicalt transport, de a jelenlegi szabályok alapján bárkit felvehetnek, aki nem XV suit és 12 fő vagy kevesebb, a dedicaltság miatt csak annyi a megkötés, hogy a játékot csak az az osztag kezdheti a járműben, akié
Vissza az elejére Go down
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 22, 2009 10:57 am

hi,

a sniper drone team ha mozog akkor nem lő? gondolom ők is egység, úgyhogy tartani kell a koherenciát.
csak a pathfinderek devifishe dedikált szállítójármű, ha a FW-oknak veszek DF-t, akkor abba akárki, aki nem XV-s páncélos beszállhat?

thx
Vissza az elejére Go down
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 3:43 pm

lordbill írta:
a példában is benne van, hogy a networked marker az osztag előtt lő Smile
Ennyire ne rágjuk már a szavakat: az osztag minden fegyverével, kivéve a networked marker light-ot egyszerre lö, vagyis egyszerre indul útjára a seeker missile és a többi (nem networked markerlight) fegyver. Emiatt nem lehet, hogy a seeker missile hatására a jármüböl/épületböl kiesett osztagot az adott osztag már lövésekkel célozza, akkor sem ha egyébként megoszthatnák a tüzet célpontok között.

Remélem most akkor jó a megfogalmazás, hogy miért gondolom, hogy nem.
Vissza az elejére Go down
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 2:51 pm

Bm-nek adok igazat ebben. A marker tenyleg osztag elott lo, de a seeker mar nem.
Vissza az elejére Go down
http://exalted.freeweb.hu
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 2:21 pm

Bm írta:
attól még az osztag eszerre lö.

a példában is benne van, hogy a networked marker az osztag előtt lő Smile

de az az érv, hogy úgy kezelendő, mintha egy korábbi lövésből lenne ott megint 2 élű, bár valószínűbb, hogy a nem-et támasztja alá.

FAQ-ot még keresek...
Vissza az elejére Go down
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 2:00 pm

Attól még, hogy a seeker kilövése elöny, attól még az osztag eszerre lö.
Vagyis a seeker és a többi lövés egyszerre indul el, és akkor még csak a jarmü/épület a legális célpont.
Igen, a seeker kilövése elöny, és szerintem lehet is használni így, hiszen pont az mondja a networked markerlight, hogy az az osztag, ami felteszi, az már használhatja is.
Vagyis az egésznek annyi a végeredménye, hogy bár a networked markerlight-ot is ez az osztag lövi, mindenben úgy kell tekinteni, mintha már egy korábbi lövés eredményeként ott lennének a markerlightok, a csapat pedig használja, amire akarja.
Vissza az elejére Go down
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 1:59 pm

nem erdekel Very Happy
multkori jatek alapjan osszes seeker es markerlight kidobva a seregbol. Semmi ertelme, amikor mozogniuk kell es ugy sem hasznalhato, hogy egy szerencsetlen drone-on van, ami lebutul, ha osztaghoz csatolodik. Majd ha osszerakodnak a tetrak vagy a pathfinder team, addig leves az egesz seeker-markerezes nekem.
Vissza az elejére Go down
http://exalted.freeweb.hu
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 1:08 pm

az osztag lövése előtt levehető a counter, hogy pl +1BS-vel lőjenek
tehát az osztag lövése előtt leszedhető -> ami produkál valamilyen effectet, ami az előtt kell hogy érvényesüljön, mielőtt lőnek (erre is jó példa a +1 BS, mivel ha már lőttek akkor krv mindegy, hogy nagyobb a BS)
ezért nagyon érdekes ez, ha meg azt a mondatot boncolgatjuk, hogy a saját osztag juthat előnyhöz ez által, akkor a seeker kilövése is előny nekik....
ez ismét olyan, hogy a GW szabályt írt....
inkvizíció
Vissza az elejére Go down
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 12:46 pm

idokozben rajottem: nem, legalabb 1 dolog miatt:
- markerlight elobb lo, de csak markert rak az ellenfelre, majd osztag lo, ahova tetszik, ekkor donthet ugy az egyseg, hogy elhasznalja a markert es lo a seekerrel is. Mivel ekkor egyszerre lonek, igy a kieso osztagra mar nem lehet loni.
Vissza az elejére Go down
http://exalted.freeweb.hu
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptyCsüt. Okt. 15, 2009 11:58 am

legutóbb felmerült egy apró kérdés:

adott egy XV-8s crisis osztag, amiben van egy marker drone networked markelight-val és van az XV-8-asoknak target lockja
a lövés fázisban a drone rak egy markerlight counter egy épület/járműre -> mivel a marker networked, ezért az osztag akkor még nem lő, mint a drone. (a saját oszag is kaphat előnyöket a networked markerből)-> elindúl egy seeker missile, ami berobbantja az épület/járművet és a benne lévő osztag kiszáll (elvileg ehhez egy penetrat is elég)
a fő kérdés az, hogy a target lock miatt lőhetnek-e a crisisek az éppen kiszállt osztagra?
pontos szabályok a két eszközre:
Tau Targetlock
Tau Networkedmarkeklight

szerintetek ez hogy van??

szerintem ugyanis ez működik így
Vissza az elejére Go down
voroncov-draskov
seaman apprentice 2
seaman apprentice 2
voroncov-draskov

Male Hozzászólások száma : 187
Age : 35
Location : 47° 9' S, 126° 43' W (R'lyeh)
Registration date : 2007. Dec. 13.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptySzer. Márc. 25, 2009 3:37 pm

Na, akkor ezt néztük be...Razz Meg még azt a sokminden mást...Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://www.mars.rpgresource.net
bábi
tizedes
tizedes
bábi

Hozzászólások száma : 29
Registration date : 2008. Jul. 02.

Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau EmptySzer. Márc. 25, 2009 3:34 pm

Bm írta:
Már, bocs, de 18"re kell felállni Dawn of War-nál, akkor hogy rohamozott meg az elsö körben a DP-ha ö kezdett?
Asszem valamit elnéztetek!

Kicsit pontosabban: több, mint 18"-re kell felállni. Ha 18" lenne, akkor rohamozhatott volna...
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Tau Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tau   Tau Empty

Vissza az elejére Go down
 
Tau
Vissza az elejére 
1 / 4 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: