kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 szabálykérdések

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
SzerzőÜzenet
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptySzomb. Jan. 24, 2009 8:17 pm

felmerült ma egy érdekes kérdés.

egy HE sárkány rájalehelt egy WE sárkányra. a sablon meg értelemszerűen kisebb, mint egy sárkány talpa. vagyis a talp nem volt teljesen alatta... Very Happy na most ilyenkor mi van? csak 4+ ra van alatta a sárkány???? azért az elég komolytalannak hangzik.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Jan. 20, 2009 12:58 pm

gorugrany írta:
Idézet :
Gondolj vmi zavarosabbra... hol van káosz és ork...
Na, Özsge Káosztörpe sereget csinálsz?

Hát bizony,ez jutott eszembe... Smile

Én azokra az ágyús ogrékra gondoltam,de akkor ezek szerint azok úgysem jöhetnének.Mindegy,annyira nem fontos,csak tetszenek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Jan. 20, 2009 12:49 pm

Idézet :
Gondolj vmi zavarosabbra... hol van káosz és ork...
Na, Özsge Káosztörpe sereget csinálsz?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Jan. 20, 2009 1:30 am

Pavano írta:
Orkoknál kevésbé érdemes erőltetni az ogrebandát, ott a trollok tökéletesen funkcionálnak hasonló szerepkörben és jóval nehezebb őket kinyírni. Feltéve, ha a standard fantasy ork seregre gondolsz...

Nálad már nem lehet tudni... scratch

P.
Gondolj vmi zavarosabbra... hol van káosz és ork...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Jan. 20, 2009 12:53 am

Orkoknál kevésbé érdemes erőltetni az ogrebandát, ott a trollok tökéletesen funkcionálnak hasonló szerepkörben és jóval nehezebb őket kinyírni. Feltéve, ha a standard fantasy ork seregre gondolsz...

Nálad már nem lehet tudni... scratch

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Jan. 20, 2009 12:44 am

maneater eket lehetett felbérelni azoknak a seregeknek ahol ott volt, hogy jöhet dogs of war egység. ahol már nincs ott, azok nem hozhatnak.

viszont én még mindig nem láttam semmilyen hivatalos dokumentumot arra, hogy a dow seregkönyv már nem használható. a gt ről ugyan kizárták, de az nem jelenti azt, hogy nem hivatalos. nem is fogja soha meglépni a gw, hiszen akkor egy kanyi babát sem tudnának eladni azokból amik még megvannak... Very Happy így inkább hallgatnak. így viszont a dow seregkönyv hivatalos. igaz, hogy az új seregkönyvekből kihagyták az erre a könyvre való utalást, de elfelejtették, hogy a dow könyvben mit írtak:

other armies from ... or the warhammer armies book can field units from the dow list as a rare choice...

így ebbe elég nehéz belekötni. Very Happy

persze a versenyekről ki lehet zárni, és ezt meg is szokták tenni, de attól még szerintem hivatalos. én már többször kérdeztem, hogy tud e valaki hivatalos dokumentumról, ami ennek ellent mond, de még egyszer sem kaptam rá nemhogy kielégítő, de még választ sem.

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet


A hozzászólást gojo összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jan. 20, 2009 12:53 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jan. 19, 2009 11:51 pm

Értem.És konkrétan az orkokhoz is csak az az egyféle jöhet?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jan. 19, 2009 11:32 pm

Exael: elvileg az új seregkönyvekhez már nem jöhet DoW egyáltalán, kizárólag a Regiments of Reknown nevesített egységei. A DoW hivatalosan megszűnt felbérelhetőnek lenni. Régi seregekhez (patkány, TK, beast, stb.) ritka egységként lehet őket vinni, mindenféle Paymaster meg egyebek nélkül.

Van nevesített ogre zsoldoscsapat a RoR-ban, de csak egy, tehát legfeljebb azt az egy osztagot viheted bárhová (bizonyos seregeknél special, máshol ritka helyen, de ez le van írva náluk).

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jan. 19, 2009 11:10 pm

Az hol van leírva,hogy milyen és mennyi Ogre jöhet DoW-ként más seregekbe?Ogre seregkönyv esetleg?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Dec. 15, 2008 5:37 pm

Yoda007 írta:
YKoS írta:
akkor a dreadlance-el és red furyvel támad a vempájer lord 4et, ami autohit, és 7es erővel sebez amennyi sebez, aztán támad még1x annyit, amennyi sebzett, ami szintén autohit... mondjuk akkor ez közbunyik esetében 1,5 sor. I love you szabálykérdések - Page 6 869490
szerintem meg ki kell hívni... vagy azt nem lehet?
hmmm.... de lehet, de sztem csak olyannal akinek van esélye ellene. ha a csempával hívod ki azt elveri. mondjuk akkor marad a sor meg miegymás, de nem hinném, h bukná úgy se, és hát a köv. körben már nincs kihívás. szabálykérdések - Page 6 35230
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Dec. 15, 2008 5:25 pm

YKoS írta:
akkor a dreadlance-el és red furyvel támad a vempájer lord 4et, ami autohit, és 7es erővel sebez amennyi sebez, aztán támad még1x annyit, amennyi sebzett, ami szintén autohit... mondjuk akkor ez közbunyik esetében 1,5 sor. I love you szabálykérdések - Page 6 869490
szerintem meg ki kell hívni... vagy azt nem lehet?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Dec. 15, 2008 3:55 pm

akkor a dreadlance-el és red furyvel támad a vempájer lord 4et, ami autohit, és 7es erővel sebez amennyi sebez, aztán támad még1x annyit, amennyi sebzett, ami szintén autohit... mondjuk akkor ez közbunyik esetében 1,5 sor. I love you szabálykérdések - Page 6 869490
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Dec. 15, 2008 3:18 pm

a szabály szerint ha van mágikus fegyvered van akkor mást nem is használhatsz. innentől kezdve kizárt, hogy eldobd. egyébként sem írja a lance nél, hogy eldobja, csak azt, hogy a +2 csak a roham körében jár.

ráadásul van az a szabály is, hogy egy közelharc elején megválasztod a fegyvered és azt kell végig használnod.

ergo, lance marad, csak nincs erőbónusz. helyette szurkálhatsz vele tovább alap erővel! Very Happy viszont ha mágikus, az mágikus marad. csak az ereje csökken.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Dec. 15, 2008 2:29 pm

a lance ugye +2 erőt ad a roham körében, és utána mi lesz vele? közelharci fegyvernek számít? ha mágikus és mondjuk tüzes sebzésű, akkor a 2. körtől még tüzest sebzek, vagy senem?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyPént. Okt. 17, 2008 10:40 am

Kifejezett dow tiltásról én sem tudok, amit Pavano ír arról viszont több soron is volt szó az rpg.hu-n vagy hun (de kurva vicces vagyok így szolgálat után). A gw oldalain egy darabig szerepelt mindkét sereglista, a dow és a ror is. Aztán a dow szép csendben eltűnt kommentár nélkül. A ror-t viszont nyomni kezdték nagyjából ezzel egyidőben és egyúttal nyomni kezdték a neves egységek figuráit is. Ez kb. a Lustriás időkben kezdődött. Először tichi huichi gyíklovasok meg pirazzo lost legion, aztén szépen sorba a többi is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyPént. Okt. 17, 2008 12:52 am

oké de hol a gecibe van ez lefektetve?

nem marháskodok. én a következőre emlékszem:

van egy dow seregkönyv. hivatalos. semmi olyan dokumentumról nem tudok ami ezt visszavonta volna. sőt! amikor kihagyták az új seregkönyvekből a dow ra utaló mondatokat, akkor megkérdezték a gw t és az volt a válasz, hogy használja mindenki a kiadott dow seregkönyvet, abban le van minden fektetve.

a dow seregkönyvet én viszont csak egy változatban ismerem. a régi változatban. abban pedig szépen le van fektetve, hogy melyik sereg hogyan hozhat és mit. nem csak ror hanem sima dow egységeket is.

értem, hogy mit mondasz, de nem látom a hivatkozásokat, hogy honnan veszed! nem tudok semmilyen doksiról ami hivatalos és arról szól, hogy visszavonták volna a dow könyvet. ha ilyen nincs, akkor meg azt kell alkalmazni ami abban van. hiába hagyták ki azt a bizonyos mondatot az új seregkönyvekből. ez nem számt, ha semmi nincs ami tiltaná a dow seregkönyvet, akkor azt bizony lehet használni. mondjuk az empire seregkönyv nem tiltja, hogy lehet használni dow egységeket. vagyis ha a dow seregkönyv engedi, akkor lehet használni. már ha nem vonták vissza egy faq al vagy mittudomén, póstagalambbal vagy póstasárkánnyal...

az vajmi keveset számít, hogy engedélyezik e néhány mérvadó versenyen vagy nem. attól még nem lesz hivatalos, hogy nem lehet hozni.

természetesen nem találom sehol a saját pdf emet. pedig vagy 100 szor letöltöttem ezt a seregkönyvet. ha megvan valakinek akkor elküldhetné. persze a gw honlapon nincs fent, vagy legalábbis a kereső nem dob ki semmit. magamtól meg nem nagyon találom meg ezen az új oldalon. az olasz oldalon megtaláltam olaszul, de valóban csak a ror os részt. de még mindig nem tudom, hogy mikor szüntették meg a sima egységek behozatalát és mi volt az a dokumentum amivel ezt megtették. természetesen nem nagyon izgat a dolog, mert én nem használok ilyen egységeket, csak szeretem biztosan tudni, hogy éppen hányadán álllunk. gwékénél soha nem lehet tudni...ugye...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyCsüt. Okt. 16, 2008 10:04 pm

Mivel az Inkvizítor használhatatlan, ide írom a DoW kérdés válaszát:

Gojo: világosan le van írva, hogy:

- Régi könyvekben szerepel, hogy ritka egységként hozhatod be őket (le van írva a könyvben a ritka egységek között, patkányban, TK-ban van még!)

- Új könyvekben meg sem említik (ha nem tudnád, hogy van ilyen, az Empire könyv alapján nem keresnéd!), tehát azokhoz NEM LEHET DoW egységet hozni

- Jött ki egy új kiegészítés (a RoR), azt viszont használhatod, mert oda van írva, milyen szabályokkal hozhatod be

Tehát a "generic" DoW egységek minden új könyvhöz használhatatlanok (nincs többé Paymaster, általános nehézlovasok vagy ogrék), de a RoR egységeket az új frakciók is alkalmazhatják, mert ezek szabályai nem seregkönyvhöz kötődnek.

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyCsüt. Júl. 31, 2008 5:45 pm

pavano:

a 46. oldalon a

"and only in order to bring more models in base contact with the enemies"

mondatot húzd ki a könyvedből, mert az erratában kijavították és a késöbbi nyomtatásokban már nem lesz benne!

csak, mert e a multkor előjött egy helyzetnél és akkor mondtad, hogy így van. én is így emlékeztem, de most véletlenül megnéztem a saját könyvemet és látom, hogy nem kell a több modell.

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jún. 30, 2008 5:22 pm

Jaja,és ha belegondolok,hogy mennyi vita meg szabályértelmezgetés volt már emiatt,és gondolom nem csak Mo.-n... Neutral
na mindegy,a lényeg,hogy most már van valami egyértelmű,mert az a lényeg.Persze érdekes,hogy a játékosok kb 90 százaléka nem igy gondolta előtte ...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jún. 30, 2008 4:33 pm

ja, ez már nem mai változás, néhány héttel ezelőtt csinálták. már akkor is jókat röhögtem rajta. csak két-három évbe tellett nekik, hogy leírják végre. ezt nevezem én felhasználóbarát cégnek... scratch

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyHétf. Jún. 30, 2008 3:55 pm

Nem tudom,hogy láttátok-e már,de a GW oldalán a hivatalos Faq szerint a treeman tud SaS-olni,méghozzá LoS-tól függetlenül bármilyen irányba...ez az igazi váratlan fordulat... Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyCsüt. Május 29, 2008 12:38 pm

Hoi!

5d3, mert nem a rohamtávtól, hanem a felhasznált pontoktól függ. Ezeket a pontokat viszont nem használhatod fel másra.

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyCsüt. Május 29, 2008 12:11 pm

szoveg alapjan 5d3.

tokmindegy mennyit mentel. Ez olyan kicsit, hogy ha az ellenfel 3"-re van, akkor rohamozhatom-e, ha a rohamtavom 20". igen

kulonben is az extra tap impact hitekert kockaztatod, hogy felrobban, igy megerdemled, hogy tavtol fuggetlenul sokat uss,ha bejon.

de fluffilag: jol befutenek, es nagyon gyorsulva belecsapodik az ellenfelbe.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyCsüt. Május 29, 2008 12:03 pm

stank kérdés:

elvileg a tank annyi d3 impactot kap amennyi steam point ot használ fel a rohamhoz. csakhogy...mi van akkor ha a megrohamozott egység közelebb van, mint amennyi steam pontot és fel kívánok áldozni a rohamra? teszem azt alig van 3" re a megrohanni szándékozott ellenség, de én szeretnék 4 steam pointot költeni, mert így a maximális 5d3 impactot kapom...nagyon nem mindegy, mi van ilyenkor.

1. mivel 4 SP-t használtam fel, ezért 5d3
2. mivel a tank tényleges mozgása 3" volt, amit 1 SP elköltésével is meg lehetett volna tenni ezért 1d3 alap + 1d3 a 3" es roham miatt

"if the steam tank hits its target, it does D3 impact hits, plus an extre D3 for each SP used for the charge."

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 EmptyKedd Május 27, 2008 11:21 pm

Gojo: valamennyi Empire lovagegység vihet magával mágikus zászlót, de egyformákat nem. Ezért durvák ők, amúgy a bretonok is tudnak ilyet. Így legfeljebb annyi lovag-zászlósnak adhatsz mágikus zászlót, ahány ötvennél nem drágább rongyot csak találsz a listákon... king

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




szabálykérdések - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 6 Empty

Vissza az elejére Go down
 
szabálykérdések
Vissza az elejére 
6 / 7 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: Warhammer fantasy :: wh akadémia-
Ugrás: