kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 szabálykérdések

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
SzerzőÜzenet
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

szabálykérdések - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 7 EmptyKedd Május 27, 2008 9:45 pm

Hacsak valahol a könyvben nincsen elrejtve az, hogy csak egy lovag egység vihet magával mágikus zászlót (én nem találtam sehol), akkor lehet. Betartva azt a szabályt, hogy egy seregben csak egyszer szerepelhet egy varázstárgy.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

szabálykérdések - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 7 EmptyKedd Május 27, 2008 9:30 pm

igen

es a beidezett mondatbol az sem derul ki, hogy tiltva lenne a 2 ugyanolyan zaszlo (pl 2 warbanner, valahogy az a legszimpatikusabb nekem olcso es hasznos)

jo, alapkony 120-as oldala tiltja, akkor csak demonok tapéok, hogy ugyanazt tobbszor hozhatjak.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

szabálykérdések - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 7 EmptyKedd Május 27, 2008 9:27 pm

na legyen már egy ilyen topic is:

a következő a kérdésem:
bizonyos empire egységek, mint más seregekben is, kaphatnak mágikus zászlót, amit az egység standard bearer je kap meg. ilyen módon több egység is kaphat mágikus zászlót? tehát lehet az, hogy egyik lovagegységem kap, meg egy másik is kap? természetesen nem ugyanazt a zászlót adnám a két lovagegységnek, mindegyiknek másikat.
a seregkönyvben ez áll:

"a standard bearer may carry a magic standard worth up to 50 point"

_________________
Infinity: Yu Jing, Imperial Service, Japanese Sectorial
WH fantasy: Empire
WH 40k: Space Wolf
Naval Thunder: Német Haditengerészet
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Ajánlott tartalom




szabálykérdések - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: szabálykérdések   szabálykérdések - Page 7 Empty

Vissza az elejére Go down
 
szabálykérdések
Vissza az elejére 
7 / 7 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: Warhammer fantasy :: wh akadémia-
Ugrás: