kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 versenykiírás

Go down 
SzerzőÜzenet
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

versenykiírás Empty
TémanyitásTárgy: versenykiírás   versenykiírás EmptyPént. Ápr. 17, 2009 12:12 pm

Ide mentem meg a versenykiírást a "rejtett topicból", hogy újra lehessen használni:
ZÖLDDEL VANNAK KIEMELVE A SZINTE BIZTOSAN ÁTJAVÍTANDÓ RÉSZEK

1. A verseny 3 fordulóból áll.
2. Minden fordulóban minden versenyzö egy küldetést játszik.
3. Minden küldetés ideje 2,5 óra. 2 óra letelte után figyelmeztetjük a versenyzöket, hogy ne kezdjenek új teljes kört, csak az eddig kevesebbszer soron lévö versenyzönek legyen még egy köre.
4. A fordulók 3 óránként kezdödnek.
5. A küldetés vége után az asztalt 20 percen belül el kell hagyni. A terepeket eredeti helyükre vissza kell tenni. A figurákat elpakolni.
6. Az a versenyzö, akinek ellenfele 5 perccel a forduló kezdöidöpontja után nem jelenik meg, megnyerte a küldetést. Ebben az esetben az adott küldetés során szerezhetö pontok 3/4-ét kapja.
7. Minden asztalhoz tartozik egy nyilvántartás a rajta lévö tereptárgyakról. Ha valaki olyan asztalt kap, ami nem egyezik a nyilvántartással, köteles a szervezöknek szólni.
8. Minden küldetéshez egy legfeljebb 1945 pontos sereget állíthat fel minden versenyzö.
9. A versenyre 3 seregösszeállítást lehet hozni, melyekben 1000 pontnak azonosnak kell lennie. Ennek az 1000 pontnak tartalmaznia kell a kötelezö 2 Troop és 1 HQ választást. (Abban az esetben, ha a 2 Troop és a 1 HQ összára több lenne, mint 1000 pont, akkor ennek a 3 választásnak kell szerepelnie mindhárom sereglistában.)
10. A 3 sereglistát még nevezéskor hozzá kell rendelni a 3 küldetéshez, nem lehetséges a seregeket megcserélni a verseny folyamán. Minden sereglistát pontosan egyszer kell használni a versenyen.
11. A leadott 3 sereglista között lehetnek teljesen azonosak.

12. Lehetséges a versenyre párban is nevezni. Ekkor a 2 versenyzö együtt irányítja a sereget, a seregre ugyanazok a megkötések vonatkoznak, mint a nem párban nevezö versenyzök seregeire. A pároknak azonos sereglistából kell a sereget építeniük.
13. A versenyen csak olyan modellek használhatóak, amelyek ki vannak festve, legalább 3 különbözö szín használatával.
14. A versenyen a Games Workshop és a Forge World által tervezett figurák használhatóak, valamint azok a más gyártók által kiadott vagy egyedi építésü figurák, amik egyértelmüen beazonosíthatóak valamely warhammer 40.000 modell-nek.
15. A versenyen a kódexekben valamint az Imperial Armour-ban megjelent egységek és seregek, valamint a White Dwarf-ban megjelent Blood Angels sereglista használható. Nem lehetnek a seregekben azonban Super Heavy illetve repülö kategóriájú egységek.
16. A nevezéshez a sereglistát .xls formátumban emailben kell elküldeni, valamint a nevezési díjat a szervezök bankszámlájára átutalni.
17. A sereglistát a következöképpen kell felépíteni:
Mind a 3 seregösszeállítás külön munkalapon legyen. Az elsö munkalapon lévö sereg tartozik az elsö küldetéshez, a második lapon lévö a másodikhoz, és így tovább.
Bejegyzésenként (figuránként, felszerelésenként, opciónként) egy sor: "név" "db" "pont/db" "összesen"
majd minden osztag végén egy összegzési sor: "-" "hány ilyen osztag" "-" "osztag összára" "szorzat".
Például:
névdbp/dbössz
Chaos Space Marine1015150
flamer2510
3 160480


Ami annak felel meg, hogy 3 db 10 fös Chaos Space Marine osztag, amikben 2-2 flamer van.
Osztagonként 160pont, a 3 osztag összesen 480 pont.

+1. A verseny helyszíne: Boutique Hotel Sopianae (Pécs, Felsőmalom utca 24.)
+2. A verseny ideje: 2009-04-04-10:00
+3. Nevezni lehet: Sereglistát emailben a whkerekasztal@gmail.com címre kell elküldeni
+4. Nevezési díj: 3500 (fejenkért értendö, párban nevezöknek is) melyet a ...-... számú bankszámlára kell átutalni
+5. Nevezési határidö: 2009-03-20 Péntek


Küldetések:

Rövid előtörténet:
Minden pszi érzi, hogy egy új entitás bontakozik ki a warp-ban. A seregek elindulnak, hogy megismerjék / leigázzák / elpusztítsák / imádják / szövetségre lépjenek vele.

Első kör:
"A keresés" - Dawn of war - Seize Ground

A seregek megpróbálják biztosítani azokat a helyeket, amelyek kellenek a kapunyitáshoz, amin át lehet lépni a köztes térbe, ahol az új entitás ébredezik. A warp közeli bolygók sötétjében azonban ellenségbe botlanak, akik szintén ezeket a helyeket keresik.

Pajzsgenerátorok
Pályán el vannak szórva pajzs generátorok, amiket egy korábbi alkalommal az itt élők építettek a warp ellen. 4 db a pályán, előre elhelyezve.
Az ellen az egység vagy jármű ellen, aminek legalább a fele 6"-es távolságon belül van egy pajzshoz, minden lövés ereje 1-el csökken.

Második kör:
"A találkozás" - Spearhead - Capture and Control

Mindkét seregnek sikerült átjárót nyitnia a köztes térbe, de az erre alkalmas helyek igen közel esnek egymáshoz. Összecsapás bontakozik ki, annak ellenére, hogy a megnyitott kapun át néhány ismeretlen lény is átlép. A lények nem látszanak intelligensnek, de veszélyesnek tűnnek és a vizsgálatra kiküldött csapatok értéktelen eredményekkel térnek vissza.

Lények
A pályán 3 lény van, feltenni őket véletlenszerűen, a középponttól 3D6"-et szóródva kell. Minden mozgás fázis elején 4+-ra 2D6"-et szóródnak, akár átjárhatatlan terepre is. Ha a lények leszóródnának a pályáról, le kell öket venni. Ha egy lény egy másikra szóródna rá, megáll előtte. A lényeket nem lehet megsebezni és megrohamozni. Akit elérnek, azt tank shock-olják, a járműveknek is ki kell mozogniuk alóla. Azon az osztagok, akik elrontották moráljukat a lények elleni tank shock-ból, a következő körük elején automatikusan összeállnak (ha saját körük elején érte el őket a lény, azonnal). Az az osztag aki egy lény okozta tank shock miatt lefutna a pályáról, automatikusan megáll a pálya szélén. Azok a figurák, akik nem tudnak kimozogni a lény alól (más modellek vagy pályaszél miatt) elpusztulnak.
A lények nagy sablon méretű base-en lesznek, megjelenítésük kb. 10-15 cm magas vattagömbök lesznek, amik a kavargó, gázra emlékeztető formákat szimbolizálják.

Harmadik kör:
"A hazafutás" - Pitched Battle - Spec küldetés

Bár a seregek sikerrel átjutottak, a köztes tér a sok jelen lévő pszi miatt összeomlásnak indul és menekülniük kell. A "mindenki magáért" menekülés során a kevés kijáratért véres csatákat kell vívni.

Kijáratok
A pályán, kb. a felezőn, 3 kapcsoló van, amiket irányítani lehet. A kapcsoló irányításához a kör elején 3"-en belül kell lenni foglaló egységgel úgy, hogy nincs ellenséges egység 3"-en belül, és az egység nincs közelharcban. Ekkor a körben a kapcsolót az egység játékosa irányítja. Mindhárom kapcsolóhoz 2-2 kijárat tartozik a felállási zónák határán (minden kapcsolóhoz mindkét felállási zóna szélén van 1-1 kapu). Aki a kapcsolót irányítja, használhatja a hozzá tartozó kijáratokat. A kijáratok 5" átmérőjű kör alakú területek. Ha egy osztag vagy jármű a mozgás fázis végén több, mint félig rajta van, akkor átmehet, ekkor le kell venni. A csatában azért kap pontot a versenyző, amennyivel több pont értékű egységet vitt le az asztalról, mint ellenfele. Az osztagok pontszámának kiszámításához a szabálykönyv "victory points" (300o.) része a mérvadó.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
versenykiírás
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Közélet :: agóra :: találkozók, versenyek-
Ugrás: