kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 40K szabálykérdéseim

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next
SzerzőÜzenet
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyHétf. Okt. 05, 2009 10:28 am

Az a baj, hogy a mondat egyértelmüen azt mondja amit MAXXxxx. Az persze lehet, hogy gépelési hiba, hiszen egyetlen "S" miatt van az egész:

...nor may have the same Psychic powerS or wargear combination.

Vagyis nem lehetnek azonos eröik, vagy azonos felszerelés-kombinációjuk.

Ha így lenne:

...nor may have the same Psychic power or wargear combination.

(S-nélkül), akkor úgy lehetne érteni, hogy nem lehet azonos psy erö- vagy felszerelés-kombinációjuk.
És akkor rendben is lenne.

Remélem kijön egy FAQ-hamarosan!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Okt. 04, 2009 10:35 pm

ma elolvastam én is ezt a dolgot. egy mondatrészben van a psychic powers és wargear, nem úgy mint pl a saga, ezért mondtam Patrikéknak, hogy lehet egyforma power, csak hasonló kombó nem.

amúgy, én 7 pp-t számoltam... lehet rosszul Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Okt. 04, 2009 7:52 pm

Patrik írta:
az új wd-ben hozza a njalt, és még egyet. Pedig ő elvileg az összeset tudja, úgyhogy én most úgy értelmezem hogy két ugyanolyan összeálltású nem lehet. mint a wargearnél. Legalábbis így lenne logikus

tudja fene, GW a WD-ben csatolt mar big-squig-et osztaghoz, pedig az sem szabalyos.

gond, hogy nem olvastak at a codexet, igy legalabb 2 dolog kimaradt, aminek elvileg benne kellene lennie:
- WG+JP -> csatlakozhat skyclaw-hoz
- spec karakterek semmilyen szempontbol nem szamitanak bele a korlatozasokba (se pszi, se saga, se wargear)

mindegy osszesen kb 2-3 szo lett volna, amit lefelejtettek, pedig valoszinuleg igy kene lenniuk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Okt. 04, 2009 7:25 pm

az új wd-ben hozza a njalt, és még egyet. Pedig ő elvileg az összeset tudja, úgyhogy én most úgy értelmezem hogy két ugyanolyan összeálltású nem lehet. mint a wargearnél. Legalábbis így lenne logikus
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Okt. 04, 2009 7:23 pm

Patrik írta:
Ave!
Az lenne a kérdésem, hogy a Space wolfok most akkor hozhatnak több rune prisestet?
Mert az új White Dwarf szerint igen.
persze, amig a pszik nem ismetlodnek.
8 powa van a konyvben, szoval mindenkinek jut 2 es ki is jott a 4 HQ.

A problema ott jon, ha hozod a nevesitettet, mert neki megvan mind, igy tobb nem tud jonni.

++: igazabol 2 rune priest boven sok, inkabb kell mellejuk legalabb 1 wolflord meg.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Okt. 04, 2009 6:55 pm

Ave!
Az lenne a kérdésem, hogy a Space wolfok most akkor hozhatnak több rune prisestet?
Mert az új White Dwarf szerint igen.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 16, 2009 11:09 am

ó kösz. Így érthető. Mindjárt indulok orkokat gyakni, már ezt a taktikát alkalmazva 40K szabálykérdéseim - Page 6 Icon_biggrin
Majd írok csatariportot
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 16, 2009 11:00 am

Patrik írta:
olyat lehet csinálni, hogy egy tíz fős marine osztagot, akiknek vettem rhinot, nem a rhinoban hozom, hanem egy Land raiderben?

Persze.
A dedikált jármüveknél egyetlen megkötés van: a felrakáskor nem lehet benne másik osztag, csak akié, plusz karakterek.

Vagyis az osztag mehet külön, és akár jöhet egy landraiderben is (de a landraiderben is csak akkor kezdhet, ha az nem termik dedikált jármüve).
Remélem nem kavartalak meg.

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyKedd Szept. 15, 2009 5:42 pm

olyat lehet csinálni, hogy egy tíz fős marine osztagot, akiknek vettem rhinot, nem a rhinoban hozom, hanem egy Land raiderben?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 2:32 pm

Azért jöhetett össze a dolog (mert volt a kontrax...) mert a 2 CSM sereg összetolta a rhinóit, és még mielött kiszálltunk volna a nagydémon megjelent és berohanta az egyik rhinómat, de nem csinált semmit. Így aztán ott álltaunk egy rakáson, a dénom beszorulva a megrohamozott rhinóm, egy átjárhatatlan terep és két ellenséges V-alakban álló rhinó közé. Ha a megrohamozott mögé odaállok egy másikkal, akkor mögé se, tud kiszökni hogy tartsa az 1"-et, és tankshockolok 1,5"et, akkor sehol nem fér el már a bazinagy base-e!
De nem tudom mikor látok ilyet megint. Bár amíg 6 rhinóval játszom, akár össze os hozhatom... Rolling Eyes
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 2:14 pm

tanulj meg rendesen dobni.


demongazolashoz: en inkabb a visszavonulos szabalyokra hivatkoznak. ott is, ha nem tudsz elmenni, akkor bedaralodsz.
csak eddig egy jatekot sem lattam, ahogy ennek letrehozasara esely is lett volna, igy eloben nem lattam meg hasonlot sem.
nemcsak demonnal, semmivel.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 2:08 pm

Konkrétan egy hatalmas (asszem 60mm-es) talpon álló Summoned Greater Daemonról volt szó.
Persze ha így is úgy is elpusztulna, akkor mindenképpen bevállaná a Death or Glory-t.

Nem próbáltam be, már csak azért sem, mert a Démon egy sima rhinót igen jó eséllyel kinyit, de a kérdés érdekes lett volna.

Nekem tetszik az ötlet, csak szabályokkal nehéz alátámasztani. Azért legközelebb majd megpróbálom! Very Happy
Arra gondoltok, hogy ahogy a kiszállásra kényszerített modellek, ha nem férnek el elpusztulnak? Mert ezzel egész jól lehet érvelni. No, majd megkérdezem a szombati háziversenyen itt az okosokat is.

Ja, a meccset Chaos ellen simán feladtam.
3 kör alatt 4 obli, 1 vindicator, 4 melta, 2 osztag plague marine (champ fist)meg egy osztag noise marine (ezek kerültek harci érintkezésbe) összesen 1 oblit és 4 számba ledobott termit tudtak leszedni, míg én kb kétharmadára fogytam, és a ellenséges vindicator meg a DP csak akkor ért távba. Meg lettünk dugás -va!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 12:03 pm

Ja,szerintem is elpusztul,ha elrontotta a morált akkor mindenképpen,mert nem tud visszavonulni,(ha nem fearless)de gondolom amúgy is...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 11:55 am

erdekes kerdes, elvileg ha modell nem tud kiterni, akkor hullik.

mas kerdes, hogy valoszinuleg carni-rol lehet szo (teged es kornyezeted ismerve) ott meg ekkor mar egyszerubb es hatekonyabb a DoG.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 11:09 am

Tegnap játék során elöjött egy kérdés:
Mi történik, ha tank shockolok egy szörnyet, és nincs helye kitérni, mert a tank körül csak más jármüvek/osztagok vagy járhatatlan terep van?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Szept. 03, 2009 10:28 am

A kérdés a multiple barrage-el az eldar D-Cannon miatt merült föl, hogy érdemes-e egyáltalán jármüre löni vele, mert 3db barrage kissablon. És arra voltam kíváncsi, hogy ha látnak egy célpontot, akkor löhetnek-e barrage nélkül, de ezek szerint nem.

"Viszont2": nem csak, hogy bármelyiket érintve lerakhatod, hanem ráadásul nem is kell, hogy csak a széle érjen össze, akár teheted teljesen rá ez elözöre is, vagy feles átfedésben, akárhogy! (a nyilnál touching the edge, hit-nél touching van!) Wink még jól jöhet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 02, 2009 1:55 pm

exael írta:
Viszont ott van a Mantikor,ami d3 db sablont lő minden lövésével,de ott megnéztük és egymás mellé esnek a sablonok.

Persze, mert a Manticore barrage weaponnal lődöz (csendben jegyzem meg, hogy ha valaki szart akar rágni, akkor a szabály szerint egy unit több barrage weaponnal tud multiple barrage-et lőni és ugye a Manticore-nak csak egy fegyvere van és egyedül van a unitban).
Viszont a MB szabály sehol sem írja, hogy csak indirekt lövés esetén van multiple barrage.

Viszont2: most fedeztem csak fel, hogy az előző kiadással ellentétben a blast markerek lerakásakor, ha hitet dobsz akármelyik már lerakott marker mellé teheted az újat nem kell az elsővel érintkezve lerakni
Idézet :
If a hit is rolled, the firing player places the marker so that it touches any part of any marker in the salvo that has already been placed.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 02, 2009 12:40 pm

Viszont ott van a Mantikor,ami d3 db sablont lő minden lövésével,de ott megnéztük és egymás mellé esnek a sablonok.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 02, 2009 10:43 am

Griffon, Colossus, ezek csak indirektben tudnak lőni.
Viszont nem értem a dolgot. A multiple barrage-nél mindegy, hogy direktben vagy indirektben lőtt az egység, ha több ilyen fegyver lő, akkor azok a MB szabályok szerint játszanak. Amúgy a fent említett cuccokat lehet ugyan unitban hozni (3/choice akár keverve is), de nem hiszem, hogy bárki vetemedne ilyenre, mert akkor a vehicle squadron szabályok vonatkoznak a járgányokra, ami nagyban megnöveli a halálozásuk mértékét.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptySzer. Szept. 02, 2009 10:20 am

Hmm. A szabálykönyvben sajnos nincs ilyen írva, szóval kicsit tanácstalan vagyok.

Nem is a BS miatt fontos, mert az akkor is levonódik, ha indirekt lövéshez van line of sight, hanem a Salvo miatt.
Nem mindegy hogy a 3 indirekt sablon egymásra (jó eséllyel az osztag közepére) esik, vagy szépen egymás mellé.

Nem tudod megnézni esetleg, hogy melyik artillery volt ez? Legalább tudnék rá hivatkozni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyKedd Szept. 01, 2009 9:18 pm

Azt tudom,hogy van egy olyan IG artillery,amelyikhez oda van írva,hogy csak indirektben tud lőni,tehát szerintem általában tud mindegyik alapból,ha a szövege nem tiltja.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyKedd Szept. 01, 2009 5:23 pm

No, egy válasz meg egy kérdés!
Az elözö kérdésemre a válasz:
Ha a karakter lapuló osztaghoz csatlakozik, maga is lelapul.
Ha fekvö karakter osztaghoz csatlakozik (az osztag közel megy hozzá), az osztag is lelapul.
Karakter nem hagyhat el lelapuló osztagot (úgy sem, hogy másik osztgahoz csatlakozik).

És akkor az új kérdés:
Mikor lehet barrage fegyverekkel direktben löni? Mindig? Ha a szövege nem tilja? Vagy ha a szövege fixen megengedi?

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyKedd Júl. 28, 2009 10:53 am

Lenne egy kérdésem:

Ha egy karakter földre lapult (egyedül, nincs osztaghoz csatlakoztatva), majd a körömben mellé megy egy osztag, akkor mi történik?
Becsatlakozik? (szerintem igen, mert ez automatikus, nem önkéntes)
A karakter felkel vagy az osztag is mellé lapul?
(Olyan szabály van, hogy ha lelapult osztaghoz csatlakozik karakter, akkor ö is lelapul, de mi van ha fordítva van?)

Persze lehet, hogy nem teheti meg, csak nem vettem észre a szabálykönyvben.

Valaki ki tudna okítani a témaban?
Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyVas. Júl. 26, 2009 6:05 pm

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 EmptyCsüt. Jún. 18, 2009 3:58 pm

exael írta:
Nagyon jók az új terepek,de egyébként foglalkozhatnának inkább az új seregek kiadásával...
teljesen igazad van.
Vagy legalább azzal, hogy a régieket egyenlöre felhozzák, legalább a szabályokkal koherensen.
De ugye abból csak új kódexeket adnak el nem új figurákat, tehét kevésbé éri meg.

pale
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 6 Empty

Vissza az elejére Go down
 
40K szabálykérdéseim
Vissza az elejére 
6 / 16 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: