kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 40K szabálykérdéseim

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Next
SzerzőÜzenet
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Jún. 18, 2009 12:03 pm

Nagyon jók az új terepek,de egyébként foglalkozhatnának inkább az új seregek kiadásával...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Jún. 18, 2009 11:59 am

nos, lassan it a GW következö kísérlete, hogy még több figurát sózzon ránk. Lássuk mi lesz belöle:

Planetstrike
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyKedd Jún. 02, 2009 5:18 pm

Pont ez zavar a dologban:
vagy a base-töl mérünk, vagy a törzstöl, vagy mindkettötöl, de a walkyr-nél ráadásul mindkettötöl tudom tartani az 1"-et úgy, hogy alatta vagyok.

No, este megnézem a szabálykönyvet, hátha benne van valami a base-es jármüvekröl is.

Köszi a válaszokat!

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyKedd Jún. 02, 2009 2:59 pm

allni nem allhatnak alatta, atmenni a valk farokresze alatt nem tudom. en hagynam, ha mar van base-e, amitol lehet tartani az 1"-et.

szerk: igazabol tudja fene, alljanak csak alatta is, ha van a jarmuhoz kulon base, akkor mozgas szempontbol az szamit. loves szempontbol meg a test oszt kesz.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyKedd Jún. 02, 2009 12:23 pm

Hát az előző kiadásban úgy volt ahogy a srác mondta,de most a true LoS miatt változott pár dolog,de szerintem pl egy Valkyr túl nagy ahhoz,hogy csak akkora cél legyen amekkora a base...sztem megegyezés kérdése,én mindig a testet nézném,az 1" miatt is és a lövésnél is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyKedd Jún. 02, 2009 12:08 pm

Lenne egy olyan kérdésem, hogy állhatnak-e modellek egymás alatt, ha az egyiknek elég magas a base-e?
Pl. kiszállhatnak-e az eldar-k a skimmerjeik alá?
Elautózhatok-e a walkyr farokrésze alatt, a base-töl több, mint 1"-re?

Csak mert most versenyen azt mondta a srác, hogy a fölrde vetített testtöl kell 1"-et tartani.
Mondtam neki, hogy azt nem gondolja komolyan, hogy 1"-re megállok a földrevetített törzstöl, aztán amikor rálövök, akkor lemérjük 3D-ben és amig van meg a 6" a meltámnak?

Szóval vélemények?

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyKedd Ápr. 07, 2009 11:32 am

MAXXxxx írta:
felejtds el a 2 HB-t, es mozogj vele, tank sokkolva es a tobbi? ugy csak 80pt korul van, ha jol tudom.
Ha egyhelyben allos, akkor a destructor tenyleg jo valasztas.

Alapból 70 pont, és akkor van rajta egy autocannon a toronyban, aztán:
torony upgrade linkelt lascannonra 35p
sponzor 2 heavy bolterrel 30p
sponzor 2 lascannonnal 60p
havoc launcher 15p
combi bolter 10p
extra armor 15p
daemonic possession 20p (de akkor csak BS3)

Szóval ha csak arra akarom használni, hogy a 13as páncéljával takarja a rhinókat, akkor 70 pont, meg mondjuk még 15 az extra armor.
Vagy ha veszélyesebbre akarom, akkor 120 extra armorral és a linkelt lascannonnal a toronyban.
Az ülös lövös meg vagy 115 (autocannon, 2 heavy bolter, havoc launcher), vagy 165 (3 lascannon, 1 linkelt).
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 2:03 pm

Tudtam én, hogy a chaos brutálisan erös a fearless-el! pale
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 12:13 pm

hat nem imadnivalo... mar csak Marneus kell, hogy automatan mindig eldontsd, hogy a sima moralt most megdobtad-e vagy sem.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 11:51 am

A mozgottnak számítást is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 11:26 am

Lenne egfy kérdésem SM-hez:
az ok, hogy a And They Shall Know No Fear miatt amikor összeáll egy SM osztag, akkor nem a sztandard 3"-et mozogják, ami a szabálykönyvben van leírva, hanem rendesen 6"-et, de ha mozognak összeállás után, akkor már nem löhetnek Heavy-vel igaz? Vagy ezt is felül írja a kutyafüle?

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 11:10 am

felejtds el a 2 HB-t, es mozogj vele, tank sokkolva es a tobbi? ugy csak 80pt korul van, ha jol tudom.
Ha egyhelyben allos, akkor a destructor tenyleg jo valasztas.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Ápr. 03, 2009 10:13 am

Egyre jobban tetszik a predátor. Igaz monsterek ellen nem jó, de mivel most úgyis dakka kell, arra ideális.
Az egyik meccsen hozott a srác ellenem és bár nem taroltak nagyot, de jónak tünt.
115 pontért 1 autocannon, 2 heavy bolter meg egy havoc laucher. Szerintem egész kellemes.

Vélemények?
Esetleg az autocannon helyet +30 pontért linked-lascannon vagy maradjon csak jó olcsó?

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Márc. 26, 2009 5:20 pm

Szerintem MAXXxxx-nál a pont. Azt a pontot tekintjük a lövőnek, ahonnan visszaszóródott a lövés. Mondjuk visszapattant, besült, amit akarsz Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Márc. 26, 2009 1:46 pm

MAXXxxx írta:
elolre lott elulso, oldalrol oldalso, hatrafele tipikusan nem tudnak loni, ha megis, akkor hatso.
De miért? Visszapattant?
Ennyi erövel, ha oldalsponsor, oldalról, ha hull mounted elölröl, stb...

Vagy ez FAQ-zva van valahol?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Márc. 26, 2009 12:50 pm

elolre lott elulso, oldalrol oldalso, hatrafele tipikusan nem tudnak loni, ha megis, akkor hatso.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Márc. 26, 2009 12:30 pm

Lenne egy kérdésem:
Szerintetek ha egy jármü sablonnal lö, és az visszaszóródik rá, akkor melyik páncélja számít?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Márc. 05, 2009 12:20 pm

Tegnap (végre) eljutottam egy bécsi klubba, és löttem nidákat.
De nem ez a lényeg, hanem hogy felhívták a figyelmemet egy szabály-baromságra:

Ha tank shockolsz, akkor csak azokat a figurákat kell odébb tenni, akik a jármü alatt lennének AMIKOR MEGÁLL!

Vagyis mindenki máson, aki útban van a jármü átteleportál (vagy azok gyorsan visszaszaladnak). Szóval nem hagy a tank egy szép tiszta sávot maga mögött, ahogy az ember várná! Sad

Tökség... de felírtam, hogy tudjátok hogy így van, és ne lepödjetek meg rajta, mint én! pale

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyPént. Dec. 12, 2008 4:00 pm

Köszi MAXXxxx!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Dec. 11, 2008 12:40 pm

"Ugyanazok a szabályok vonatkoznak rájuk, mint a gyalogságra."

szoval igen, futhatnak.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyCsüt. Dec. 11, 2008 11:47 am

Hali!

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy a Jump Infantry is tud futni, vagy csak a sima gyalogság?

Elöre is köszi,
Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyHétf. Dec. 01, 2008 5:17 pm

Azon az oldalon van az angolban, ahol a kép van a tankról a nagy X-el rajta, hogy melyik lövésnél melyik páncél számít. Ha jól emlékszem akkor a kép melletti hasábban van , kb a lap alsó harmadánál. Talán "Armor penetration roll"? Vagy ilyesmi.

Amúgy felírtam az inkvizítorra is tegnap este, szóval terjesztem az igét!

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyHétf. Dec. 01, 2008 5:03 pm

A magyarban tényleg az van,hogy a hátsó páncél érvényesül,az angolban meg nem találtam hol van ez leírva... Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gojo
dandártábornok
dandártábornok
gojo

Male Hozzászólások száma : 1694
Age : 39
Location : Pécs
Registration date : 2007. Dec. 11.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyHétf. Dec. 01, 2008 4:24 pm

na ezt láttamozzák le páran, mert el kellene küldeni a fordítóknak!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://birodalmikronika.wordpress.com/
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 EmptyHétf. Dec. 01, 2008 12:49 pm

Hali!

Nem tudom, ki használ magyar fordítást, de annak had hívjam fel a figyelmét, hogy a magyar fordításban az szerepel, hogy barrage találat ellen a jármü hátsó páncélja érvényesül, ami HIBÁS!
Az eredeti angol könyvben az szerepel, hogy Barrage ellen a jármü oldala számít!

Nehogy benézzetek valamit emiatt.
Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 7 Empty

Vissza az elejére Go down
 
40K szabálykérdéseim
Vissza az elejére 
7 / 16 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: