kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 40K szabálykérdéseim

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next
SzerzőÜzenet
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Szept. 18, 2010 5:04 pm

MAXXxxx írta:
ha az osztag resze volt, akkor igen dobhat, ha nem volt az osztagba becsatolva, akkor bukta.

tartaleknal jatek elott kell megmondani, hogy melyik warrior osztag jon a mono portalon keresztul. Nekik viszont kotelezo ott jonni. Ha egyszerre jonnek be, akkor lehet olyat, hogy mono bejon es rogton a gyalogok kiszallnak (viszont DS miatt mono mozgottnak szamit igy kiszallas utan a warriorok mar nem mozoghatnak).

Kíváló! Köszi az infót! Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Szept. 18, 2010 1:49 pm

ha az osztag resze volt, akkor igen dobhat, ha nem volt az osztagba becsatolva, akkor bukta.

tartaleknal jatek elott kell megmondani, hogy melyik warrior osztag jon a mono portalon keresztul. Nekik viszont kotelezo ott jonni. Ha egyszerre jonnek be, akkor lehet olyat, hogy mono bejon es rogton a gyalogok kiszallnak (viszont DS miatt mono mozgottnak szamit igy kiszallas utan a warriorok mar nem mozoghatnak).
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Szept. 18, 2010 1:24 pm

Következő kérdés merült fel, amire 1x már volt pl:

Ha egy Orbos Lord elfeküdt ami benne állt egy Necron egységben,ahol néhány nekron életben maradt és a következő korben használja a Mono teleportját,de a Lord elvéti az alap feltámadást, dobhat é a Mono feltámasztására, hogy csatlakozzon ismét az egységéhez? confused

Ha bejön tartalékból a mono és ugyancsak megérkezik egy Warrior osztag is, kötelező a Mono ajtót használni, vagy a FAQ végett normál isan jönnek fel, esetleg nem is dophatnak a Warriorok bejövetelre, amig nincs az asztalon használható Mono? confused
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzer. Szept. 15, 2010 10:27 pm

köszi.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzer. Szept. 15, 2010 10:20 pm

nem csatlakozhat.

azert nincs odairva, meg semmi sem csatlakozhat semmi mashoz, kiveve, ha Independent Char. Mephiston viszont nem az.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzer. Szept. 15, 2010 6:39 pm

Olvasgattam a BA codexet, és lenne egy kérdésem. A Mephiston csatlakozhat egységhez? Nincs oda írva hozzá, hogy nem, viszont amit eddig olvastam csatariportokban ott mindig egyedül ballagott.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyKedd Szept. 07, 2010 1:52 pm

MAXXxxx írta:
ld 6 de csak azok ellen, akik a lorddal talpkontaktban vannak.
itt csak a gond, hogy mostani kozelharci egysegek jo resze fearless, igy rajuk nem hat a kozelharcbol konnyeben torunk dolog, foleg, hogy az esetek jo reszeben a necron dob ld-t es nem forditva.
ebben ugyes kivetel a BTemplar, ahol marshall miatt 9re dob. (osztag ld lemegy 7-re, haszaljak a marshall ld-jet (10), ami modosul 1-el lefele)


TS: nem dobhat mentot, vagy codexben van jol leirva vagy FAQ, de scarab legyartodik mindenkepp.
köszi!!!
Akkor már mindent értek, már csak ki kell ásnom a Necronokat a sírjaikból.
alien
A Black Templarok meg, be... ják.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyKedd Szept. 07, 2010 1:42 pm

ld 6 de csak azok ellen, akik a lorddal talpkontaktban vannak.
itt csak a gond, hogy mostani kozelharci egysegek jo resze fearless, igy rajuk nem hat a kozelharcbol konnyeben torunk dolog, foleg, hogy az esetek jo reszeben a necron dob ld-t es nem forditva.
ebben ugyes kivetel a BTemplar, ahol marshall miatt 9re dob. (osztag ld lemegy 7-re, haszaljak a marshall ld-jet (10), ami modosul 1-el lefele)


TS: nem dobhat mentot, vagy codexben van jol leirva vagy FAQ, de scarab legyartodik mindenkepp.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyKedd Szept. 07, 2010 1:18 pm

A Necron Lord ha fel van tápolva „Gaze of flame”-el, aki közelharcban áll és arrafelé kóborol néhány Pária, hogy alakul az ellenfél LD-je? Fixen7 vagy 7-1=6

A tomb spyder ha 1 est dob scarab gyártásra, kap egy sebet.
Dobhat ellene páncélmentőt?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Ápr. 24, 2010 7:11 pm

gorugrany írta:
Nem, csak a +1 támadást veszi el. ...No gain bonus attack... vagy valami ilyesmit ír.
Jól mondod, csak a rohamból kapott plusz támadást veszíti el, illetve mindent amit az helyett kapsz. A többi bónus megmarad. Vagyis a furious charge igen, a carnifex +I-re és gránátja igen, stb.
De van valami szisztás assassin, aki +D6 attackot kap a sima rohamt +1A helyett, azt is elveszi.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Ápr. 24, 2010 4:47 pm

Nem, csak a +1 támadást veszi el. ...No gain bonus attack... vagy valami ilyesmit ír.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Ápr. 24, 2010 4:04 pm

Ha van defensive gránátom, akkor az ellenfél a +I-t sem kapja meg furios charge-ból?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyHétf. Márc. 08, 2010 5:23 pm

Patrik írta:
Akkor sem ha előtte van? Kör elején, mozgás előtt
Kör elején persze elnyomhatja, söt még mozgásban is elnyomhatná a boost elött. Csak a flat out van a jármüveknél, ami azt mondja, hogy akkor sem szállhatnak be a gyalogosok, ha a jármü majd ilyet fog mozogni. A turbo boostnál, amint elnyomtad onnantól nincs virgonckodás, elörre normálisan viselkednek.
Ezért mókásak az elda pszik, hogy kör elején elnyom gyakorlatilag mindent amire szüksége van, aztán boost. Majd köv körben megint.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Márc. 06, 2010 1:21 pm

Akkor sem ha előtte van? Kör elején, mozgás előtt
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Márc. 06, 2010 1:14 pm

semmit.

nem a lovessel van a gond, hanem az, hogy turbo-boost utan semmit nem lehet tenni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptySzomb. Márc. 06, 2010 12:36 pm

és olyat sem ami nem lövés?
Mert van egy olyan pszí, hogy "when at your turn beggining..."
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyPént. Márc. 05, 2010 4:39 pm

gorugrany írta:
Bm írta:
...vagy ihat egy pohár vizet.

korsó sört akartál mondani ugye? Very Happy
Szolgálatban? És volán mögött??
És föleg: még kilöttyenti!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyPént. Márc. 05, 2010 3:53 pm

Bm írta:
...vagy ihat egy pohár vizet.

korsó sört akartál mondani ugye? Very Happy
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyPént. Márc. 05, 2010 2:01 pm

Turbo Boost után semmilyen önkéntes akciót nem hajthat végre.
A pszi az önkéntes akció, szóval nem. És nem is löhet, rohamozhat vagy ihat egy pohár vizet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyPént. Márc. 05, 2010 11:38 am

motoros rune priest/Librarian turbo boost után még használhat pszít?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyKedd Márc. 02, 2010 4:30 pm

Erröl hallottatok már? És (ha most elolvastátok) mi a vélemény?

Rolebook FAQ 2010 febr
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyKedd Márc. 02, 2010 12:31 am

No, akkor vissza az egész. A drop pod kutya közönséges damaged - immobil effektet kap. Szóval jár a fele pont, és leeseik a fegyó is, ha kap még egyet.

Sikerült elolvasnom a kódexben! Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 3:09 pm

Nem értem amit írtál, Eddy.
Miért kellene leérkezés elött dobni?

Van egy olyan "képessége", hogy immobil.
Valamint ha jármüként terepre érkezik, akkor dobnia kell terep tesztet, különben kap egy damaged - immo effektet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 2:17 pm

Szvsz a Drop Pod esetében az van, amit Bm mond. Spec szabálya, hogy leérkezés után immo. Ha veszélyes terepre érkezik, dobni kell neki, mint minden cuccnak. 1-re az immo effect átmegy weapon destroy-ba, mivel ha egy járgány immo minden további immo effect weapon destroy-nak számít. És szerintem sem kapja meg az ellen a fele pontját. Jelenleg ez nincsen leszabályozva a szabálykönyvben. A verseny szervezőinek kéne mondania valamit. Ez nem csak a Sm seregeket érint, hanem lehet hozni IA-s eszközöket, amelyek szintén immok alapból, IG-nek például.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Eddy
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Eddy

Male Hozzászólások száma : 328
Age : 32
Location : "... ágyban párnák közt..."
Registration date : 2007. Dec. 13.

40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 2:01 pm

Szerintem:Leérkezés előtt kell dobni veszélyest a drop podnak és a drop pod csak leérkezéskor/ után válik immová. Ha megnézed a láncot akkor szerintem csak immo lehet. Mivel egymás után van a két lehetőség. Ez a cucc , hogy drop pod veszélyes tesztet dob szerintem csak a dreadclaw, meg ilyen egyebek miatt van így.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 2 Empty

Vissza az elejére Go down
 
40K szabálykérdéseim
Vissza az elejére 
2 / 16 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: