kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 40K szabálykérdéseim

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next
SzerzőÜzenet
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 5:02 pm

Köszönöm a pontos idézést!

Továbbra is azt mondom, hogy szerintem ez nem egyértelmű!
Nem azért kérdeztem, mert nem emlékeztem a szövegre, hanem mert szerintem rosszul van megfogalmazva.
Ha kicsit előbbre lapozol, ott pl egy címszó alatt van leírva a háttereknél több egység is, mint CSM (benne vannak pl a motorosok, havocok is).

Ne haragudj, de nem győztél meg...

Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 4:54 pm

Azt írja:
Idézet :
For +3 points per model any number of Chaos Space Marine squads can be enhanced …
Szóval csak is kizárólag a 15 pontos CSM-ekre igaz.

Gets hot: ahány egyes és kettes annyi mentő
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 4:46 pm

este + codex: addigra en is el tudom olvasni, szoval lehet, hogy a valasz elobb jon, minthogy hazaersz.

igen, ha rapid miatt 2-t losz, akkor 2 sebre van eselyed, igy 2 mentot fogsz dobni.
( viszont ha mindkettot elrontod, akkor is csak 1 figura esik le)

de nagyon mar ne szokj hozza, mivel 5th-ed-ben mar csak 1-re sul be.
Azaz pl Ork karakternel ami van plasma (assault 3) nem 1-3-ra sul be, hanem 1-re.
(persze ha a dobas 1-1-1, akkor neki is lottek Razz )
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 4:31 pm

Ok, amint a kezembe kerül megint a kódex (este) kiírom a pontos szöveget.

Lenne még egy kérdés, ehhez tudok pontos szöveget is.
Ha egy fegyver "Gets Hot", és többször lövök vele, akkor már magasabb dobásra is melegszik.
Ez eddig ok, de több rossz dobásnál több save-et is kell dobnom mert több sebet kapok?

Idézet a könyvből:
"If you roll a 1 to hit, the waepon has overheated and injured the firing model. The model must make an Armour Save or it suffers a would (an exception to the normal Casualty Removal rules) - the model with the overheating weapon must take the wound."
Majd késöbb:
"If a Gets Hot weapon is firing multiple shots, the chance of getting hot is riskier. The chance of suffering wounds is equal to the number of shots being fired, so firing two shots means that the waepon Gets Hot on rolls of 1 or 2, while firing three shots makes it a ludicrously dangerous 1,2 or 3."

Hát, a leírásban többeszám van (wounds) de nem egyértelmű.
Ezt hogy szokták játszani?

T:Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 4:22 pm

kene latni a szoveget pontosan, de sztem a 15pt-os CSM-ekrol van szo. (nidaknal az orzokra gondoltak tipus)

indok:
csm squad-ot javit fel, nem chosen squad-ot, termi-squad-ot, possessed-squad-ot, kultokat.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyHétf. Jún. 02, 2008 4:15 pm

Hat, az lehet, hogy a defilerek koran halnak, de hat ki ne lőne le egy ekkora pókot, ha megteheti!

Lenne megint egy kérdésem, hátha csak angoltudásom hiányzik hozzá:
Fabius Bile CSM karakter tud olyat, hogy Enhanced Warriors
+3 pontért figuránként tetszőleges számú CSM squad kap olyat harc elején, hogy...

Most lehet, hogy csak az zavart meg, hogy a sereget és az egyik alakulatot ugyanúgy hívják, de mi számít CSM squadnak?
Minden CSM hadseregben lévő squad (vagyis pl a Chosen-ek, Termik is) vagy a Chaos Spase Marine (15p, bolter, power armour, stb.) figurákból álló alakulat?
Mas seregnél pl:
Minden Nidára igaz lenne, vagy csak a génorzókra?
Nem találtam erre FAQ-ut, sok forumon sokféle válasz van...
T:Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 4:43 pm

Bm írta:
azert arra kivancsi leszek, hogy milyen kepet vag az ellen, es az odahivott biro is ( affraid ):
amikor pile in felkialtassal az egyik labat kicsit odebb mozgatom, es engage-elek meg 3 embert.
Vagy amikor ugy fejezem be a rohamot, hogy akkor meg ezt a hatso labat hozzaerinti ehhez a figurahoz, es akkor ezek is lockoltak! Twisted Evil

A mosónők és a defilerek korán halnak... Twisted Evil
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 4:28 pm

azert arra kivancsi leszek, hogy milyen kepet vag az ellen, es az odahivott biro is ( affraid ):
amikor pile in felkialtassal az egyik labat kicsit odebb mozgatom, es engage-elek meg 3 embert.
Vagy amikor ugy fejezem be a rohamot, hogy akkor meg ezt a hatso labat hozzaerinti ehhez a figurahoz, es akkor ezek is lockoltak! Twisted Evil
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 3:19 pm

Bm írta:

Na azert lesznek majd mozgathato labai, es akkor majd ugy lesz, ahogy nekem jo! lol!

persze behuzott labakkal van vegig, majd roham elott jol szetteszi oket, es maris nyertel par "-et a rohamravhoz :p
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 3:10 pm

MAXXxxx írta:
nincs, de legtobbszor labtol labig merik, ami szivas.
persze, ha behuzott labakkal operalsz, akkor sokkal kisebb felulet, cserebe ennyivel hatrebb van ha vele rohamozni akarnal es meg benan is nez ki

Na azert lesznek majd mozgathato labai, es akkor majd ugy lesz, ahogy nekem jo! lol!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 3:04 pm

elvileg igen, de ez nyilvan igy baromsag, es jatek elott lebeszelendo.
pontosabban... epulethez a te magassagod nem adodik hozza, de attol meg size 3 v 4 terrain, ami elol nem takar a size 3 tank.

a tank biztos nem area terrain, akkor a tetejen utaznak, kapnak 4+ fedezeket meg ordenance ellen is Razz


nincs, de legtobbszor labtol labig merik, ami szivas.
persze, ha behuzott labakkal operalsz, akkor sokkal kisebb felulet, cserebe ennyivel hatrebb van ha vele rohamozni akarnal es meg benan is nez ki
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 2:44 pm

Meg egy kerdesecske.

Most olvastam a FAQ-ban, hogy a terep magassaga nem adodik hozza a rajta allo figura magassagahoz.
Ez azt jelentene, hogy hiaba megyek fel egy puskaval a 4dik emeletre, akkor sem tudok atloni egy tank folott a mogotte allokra???
Tudom, hogy a "sima" (nem area) terrain-nal valodi LoS van (latja, nem latja, na latja), de szerintem egy tank ilyen szempontbol area terrain!

Apropo, arrol van FAQ, hogy a defiler mekkora? A labai vegeig tart hivatalosan versenyen? Vagy csak a torzse, vagy valami a ketto kozott. (miert nem birnak ahhoz kiadni egy franya base-t! Evil or Very Mad )

T:Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 2:23 pm

Koszi!

Akkor most okosabb lettem.
Eleg kellemetlen vita volt ebbol, mert sok mulott rajta.
De akkor most megoldodott.

THX,
Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 12:47 pm

1. igen oszthatsz ra
karakternel nem kell a kovetkezot raosztani, mehet osztagra (csak egeszosztag tobbwoundnal kell ugyanarra tovabbosztani (ogryn))
egyik WH/DH Inkvizitor + retinue taktika erre epul

2. elvileg nem, mivel a sorrend:
- tornek, futnak
- I dobas, nem ered utol
- fallback 2-3"-et, lemozog
- konszolidalsz 3"-et elered, lemozgod (igazabol nem, mivel nincs ertelme megcsinalni a mozgast a moraldobas elott, de elmeletileg megis)
- o dob moralt, ha nincs meg, akkor meghalt, ha megvan ujra kozelharc a kov korben

a lemozgas a konszolidacional azert kell, mert meg kell nezni, hogy tenyleg elered-e (elvileg tudod, hogy igen, hisz talpkontaktbol megy el, de gyakorlatilag jatekban a valos mozgatassal van ez igazolva)

ugyanakkor ha tudod elore, hogy el fogod erni, akkor lehet ugy konszolidalni, hogy szep nagy vonalban szethuzod az osztagod, es 1 figura eleri oket (vagy meghalnak, vagy nem), masik a mondjuk 10-bol meg belemaszik egy masik osztagba. Ilyenkor olyan, mintha 2 osztagot rohantal volna le.
Mas kerdes, hogy ekkor jo esellyel 2-2 figura fog csak utni majd, ami lehet, hogy ahhoz vezet, hogy te futsz a kov kozelharc utan.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 36
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 27, 2008 11:29 am

Kedves Guruk!

Lenne egy-ket kerdesem, amik csatakban jottek elo, es nem talaltam rajuk eleddig valaszt.
1, Multiple wound models
Van egy osztag, amihez csatlakozott egy karakter (vagy van benne egy chempa). Az osztagban 1 woundos figurak vannak, a karakter (vagy chempa) tobb woundos.
Ha az osztag sebet kap lovesbol, akkor oszthatok-e a karakterre sebet? (szerintem igen, foleg ha van annyi seb, mint modell, akkor meg kotelezo is)
Ha a karakter mar sebesult, akkor a kovetkezo sebet ra kell osztani?
-a szabalykonyvben csak annyi van, hogy ha egy osztag tobb woundos figurakbol all, akkor nem lehet a sebeket szetosztani, hanem ha lehet figurat kell levenni. Namost ha en a sebesult kari mellol leveszek egy sima figurat, akkor ennek eleget tettem? Vagy nem is ervenyes itt ez a szabaly, mert nem tobb woundosak a figurak, csak 1 kozuluk?

2, Consolidation
Ha egy egyseg megnyeri a kizelharcot, az ellenfele elszalad (nem erik utol), de consolidalassal utolernek, akkor a szabalyok szerint, meg mielott a consolidalok mozognanak, a menekuloknek dobni kell osszeallasra, kulonben megsemmisulnek.
Tegyuk fel elrontjak, ilyenkor lehet meg mas fele consolidalni a gyoztesekkel? (az osszeallast meg az elott kell dobni, hogy az uldozok megmozdulnanak).

Lehet hogy mar van ra FAQ vagy ruling csak en nem talaltam...

T: Bm
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptySzomb. Május 17, 2008 12:20 pm

fenti kerdesre pont ott a valasz az uj elda faq-ban is Smile, ugyanez, jojjon csak a tobbi pokkal.

mas: ha valaki msn-en eler, akkor van IA-Apocalypse konyv nalam, osztodjek csak meg, ha lehet Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
voroncov-draskov
seaman apprentice 2
seaman apprentice 2
voroncov-draskov

Male Hozzászólások száma : 187
Age : 34
Location : 47° 9' S, 126° 43' W (R'lyeh)
Registration date : 2007. Dec. 13.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptySzer. Május 14, 2008 11:27 am

Igen, de jó lett volna, ha simán, egyedül becserkész vmi dögöt fusion gunnal...Wink
Na, mindegy, akkor majd swooping hawk wings-el hozom... Razz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://www.mars.rpgresource.net
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptySzer. Május 14, 2008 10:34 am

igen, kiveve, ha ugy van irva, hogy sebet kap. (alap warp-spidernel ugyebar tokmindegy, hogy meghal vagy 1 seb, az ugyanugy halal).

mellesleg jump-generatoros autharchot ezert kell warp-spiderek kozott hozni, pusztuljon a sima helyette.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
voroncov-draskov
seaman apprentice 2
seaman apprentice 2
voroncov-draskov

Male Hozzászólások száma : 187
Age : 34
Location : 47° 9' S, 126° 43' W (R'lyeh)
Registration date : 2007. Dec. 13.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptySzer. Május 14, 2008 7:26 am

Ja, felmerült a dolog, hogy az eldáknál van a warp jump generator, ami azt tudja, hogy jump infantry lesz akin van, és assaultban 2d6"-et ugorhatnak egy irányba, de ha duplát dobsz távra, akkor egy meghal az egységből...

Ha az Autarch-nak adom, aki karakter ugyebár, egyedül ugrik és duplát dobok neki, akkor meghal?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://www.mars.rpgresource.net
voroncov-draskov
seaman apprentice 2
seaman apprentice 2
voroncov-draskov

Male Hozzászólások száma : 187
Age : 34
Location : 47° 9' S, 126° 43' W (R'lyeh)
Registration date : 2007. Dec. 13.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptySzer. Május 14, 2008 7:22 am

Ezek szerint jól gondoltam (és játszottam) a dolgot... bounce
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://www.mars.rpgresource.net
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 13, 2008 8:49 pm

Igen,szerintem is furcsa,de ha előbb szállnak ki mint ahogy robban,akkorbizony ők is kapnak belőle.Na mindegy,erre a szűk 2 hónapra már jó lesz igy is aztán meglátjuk majd,hogyan lesz...
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 13, 2008 8:42 pm

igazabol nalunk eddig nemigazan jott elo, mivel nem volt jarmu bekeritve, es a CSM/SM csapatok elfernek a rhino akarmelyik oldalan, igy fedezekmento is mindig jart volna.

2x sebzodes: szoveg szerint kijon, bar ezt ketlem, mivel ez amolyan 3-4x buntetjuk azt, aki jarmuvet mert hozni:
- vesztett pontot, mert seccperc alatt kiloheto
- vesztett mobilitast
- ha mar mozgott, akkor nem lehet belole rohamozni
- osztag sebzodik kiszallaskor
- osztag sebzodik robbanaskor

szoval nemcsoda, hogy utaljak 4-ik kiadasban a jarmuveket
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
exael
őrnagy
őrnagy
exael

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Beyond the Mountains of Madness
Registration date : 2007. Dec. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 13, 2008 8:36 pm

Hát pedig én valahogy mindig úgy gondoltam,hogy még benne ülnek amikor robban... Very Happy De egyébként ez igy érthető,hogy előbb kiszállnak.Azért ez a kétszer sebződés izgalmasan hangzik...Mire kijön az 5.kiadás már nagyon tudjuk majd a 4.szabályait... Cool
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 13, 2008 7:57 pm

Idézet :

nem korulotted robban fel a jarmu, ugy, hogy eletbenmaradsz a robbanas kozepen? Smile
valoszinubb, hogy eloszor kiugralsz utolso pillanatban, majd robban.

Erre gondoltam, plusz ki az a marha, aki a már felrobban, lángoló roncs darabkáival telezsúfolt gödörbe ugrabugrál. Majd csak a következő mozgásfázisban (entangled után), akkorra kialudtak a lángok és eszményi fedezéket nyújt a roncs, a kráter, meg a gomolygó fekete füst.

Mindenesetre örülök, hogy MAXXxxx, ilyen szépen összefoglalta, bevallom én ezt így nem gondoltam, végig, illetve nem jártam utána.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 EmptyKedd Május 13, 2008 6:30 pm

nna, hazaertem es megtudtam nezni az konyvet es:
- 62-es oldal kiszallasnal:
nem lehet 1"-re ellensegtol kiszallni (pl ha a jarmu felrobban)
"Passengers aboard a vehicle cannot disembark within 1" of an enemy model. If compelled to disembark(eg. because of the vehicle being destroyed), any models ... "

- 68-as oldal "damage to passengers" resz:
eloszor kotelezoen kell csinalni egy "emergency disembarkation move"-t. (azaz veszkiszallast), majd robban.

ugyanitt alul:
- nem felrobbant gep: a kiszalltak kapnak sebet vagy sem az elozetes jarmumozgastol fuggoen
- felrobbant gep: a kiszalltak entangled statuszuak.

azaz a sorrend:
- penetrating hit / glance 6 miatt pukk
- kiszallas
- aki nem fert ki az leves
- aki kifert, az sebzodhet 4+-on (pancelmento van)
- explode eseten D6"-en belul mindenki kap sebet 4+-on (pancelmento van)

azaz:
- eddig vegig rosszul jatszottuk
- robbanas eseten 2x is esely van a sebzodesre a tuleloknek, hehehe
- elobb emlitett orkos poen mukodik Very Happy Very Happy Very Happy


-----
edit:
ugyanugy kb 180pt, mint a 30 ork, es en is megcsinalom 15 scarab swarmmal Smile, sot nekem 5+ mentom van es 3 sebenkent esik le 1 talp.
azaz 15-bol sebzodik 8, abbol lementek mondjuk 2-ot, es leveszek 2 talpat. De te elotte nem fertel ki, igy egesz osztag megy levesbe.

sot, gondolkodok, ugyanazok a scarabok, turbo boost 1"-re korbevenni a csapatszallitot, majd heavy-destroyerrel beleloni a jarmube. nem szamit, hogy mi az effekt, amig penetrate (pen 1-nel is ki kell szallni, de nem tud)
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Ajánlott tartalom




40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 13 Empty

Vissza az elejére Go down
 
40K szabálykérdéseim
Vissza az elejére 
13 / 16 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: