kerekasztal

pécsi warhammer közösség
 
HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  Belépés  

Share
 

 40K szabálykérdéseim

Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next
SzerzőÜzenet
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 1:06 pm

én is kerestem, de nem találtam rá faq-ot.


A hozzászólást Patrik összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Márc. 01, 2010 2:03 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 1:04 pm

Pont azért kezdtem el rajta gondolkodni, mert mondtad. Persze lehet, hogy van rá FAQ. Amit írtam az RAW.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 12:59 pm

ok kösz. Akkor az egész versenyen 110-el több pontot adtam az ellenfeleknek Sad
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 12:22 pm

1: ha nincs a szabályai között, akkor nem, mert minden DSelö jármü cruising speed-el mozgónak számít és drop pod nem fast.

2: a szabály azt mondja, hogy ha rohamnál nehéz terep tesztet teszel, akkor 1es I-nél ütsz, kivéve ha za ellenfél lapul vagy már harcol. Ezt lehet negálni támadó gránáttal.
Vagyis csak a roham körében csökkenhet az I-d, utána rendes buli van.

és még valami: szerintem a drop pod nem adja rögtön a fele pontot, ugyanis a szabály azt mondja, hogy azok a jármüvek, amik damaged effekttöl (weapon destroyed vagy immo) szenvednek, azok adják a fele pontot. Namost a drop podnak olyan KÉPESSÉGE van, hogy immmobile, nem pedig az, hogy automatikusan kap egy egy damaged - immobile effektet. Szóval szerintem nem adja a fele pontot.
Persze ezek után ha terepre jössz, akkor dombnod kell tesztet és 1esre tényleg kap egy immót. Az, hogy ez kapásból átmegy-e weapon destroyed-ra, azt nem tudom, meg kell nézni a szövegezést, hogy ha a jármü immo, akkor megy-e át, vagy ha már van rajta immo-effekt.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Márc. 01, 2010 10:20 am

Legendáson felmerült egy-két kérdés:
1. Drop pod lőhet-e megérkezés körében?
2. Ha fedezékben álló egységet megrohamoznak, gránát nélküliek akkor azok ugye 1-es I-nél ütnek. De a közelharc második körétől normál I-nél?
3. Inkvizitornak volt valami olyan képessége, hogy 4d6-on belül rálőhet egy éppen deep strikeoló egységre. Így akár többször is lőhet egy egység ha többen 4d6-on belül érkeznek?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 11:26 am

Igen, ezért jók a motorosok.
Csak annyi van, hogy turbo boost után nem lehet semmit csinálni, szóval löni sem.

De különben 12" mozgás, aztán bumm mindennel, aztán roham.
Alapból motoron ülö sráconként 1 fegyver löhet. Az oldalkocsis SM csodával tehát 2 fegyver.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 11:05 am

Akkor atomtáp az Attack Bike és a Scout Bike is... Össze-vissza lehet velük száguldozni, lőni, menekülni meg agyonsablonozódni...

Zsír, csinálok ilyeneket...

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 10:51 am

Az összes motor adja a relentless képességet, ami azt adja, hogy:
- mindig úgy löhetsz, mintha álltál volna
- mindegy mit löttél, tudsz rohamozni

Vagyis rapiddal ellösz max távig és utána tudsz rohamozni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Pavano
főtörzszászlós
főtörzszászlós
Pavano

Male Hozzászólások száma : 383
Age : 40
Location : A gödör szélén
Registration date : 2007. Dec. 12.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 10:25 am

Hoi!

Nehézfegyver-szakértők! Egy szakmai kérdésem lenne.

Rengeteg helyen látok nehézfegyvereket (melta, multimelta, heavy bolter, assault cannon) járművekre szerelve (land speeder), vagy motorokra (bike, attack bike) applikálva. Hogyan lehet ezekkel lőni? Elvileg mozgás után nem, de a járműre más szabályok vonatkoznak. A motor is "relentless" vagy hogy is hívják, hogy mozgás után is lőhet? Mert akkor a Scout Biker is lőhetne a rapid-os gránátvetővel 24 inch-re mozgás után, pedig az rapid mutatvány... vagy csak a nehézfegyverekre vonatkozik valami motorosszabály?

Azért kérdezem, mert ugye az orkzatnál már mindennel lőhettem mindig mindenhová...

Köszönettel:

P.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
YKoS
Kultista
YKoS

Male Hozzászólások száma : 1020
Location : az ellentétes állásponton
Registration date : 2008. Dec. 05.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 8:20 pm

ezek tauk. az új sisakkal. most találták fel a kereket, ez az első prototípus. What a Face
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 7:05 pm

Nem igazán. De ha így lenne, ezek akkor sem stormtrooperek. Very Happy Amúgy a modell dögös meg minden, bár nekem kicsit túl modern, de a elysian seregbe illik a stílusa.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 6:35 pm

gorugrany írta:
IG-nek IG, de azok ott (Tom és Jerry) nem stormtrooperek, hanem csak két sima elysian troops.

a régi fém (még a cadiai elötti) stormtrooper pont ilyen sisakot hord nem?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 6:30 pm

Köszi azt hittem egy lootolt truck Buggával és Chorpával a fedélzeten.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
gorugrany
főtörzsörmester
főtörzsörmester
gorugrany

Male Hozzászólások száma : 754
Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat...
Registration date : 2008. Jan. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 6:27 pm

IG-nek IG, de azok ott (Tom és Jerry) nem stormtrooperek, hanem csak két sima elysian troops.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 2:37 pm

bocsi, nem ismertem fel Jimet a volan mögött Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 11:52 am

Yoda007 írta:
[off]ez ig cucc?[/off]

mivel két ig stormtrooper ül benne erősen valószínű

nekem is bejön
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Yoda007
Master Jedi
Master Jedi
Yoda007

Male Hozzászólások száma : 983
Age : 110
Registration date : 2007. Dec. 12.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptySzer. Jan. 20, 2010 12:27 am

[off]ez ig cucc?[/off]
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 10:49 pm

Pont most akartam belinkelni. Rohadt jól néz ki.
Január 25.én jelenik és a következő IA-ban lesz benne.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 10:39 pm

Valaki tud erről valamit?
***** ELYSIAN TAUROS VENATOR *****


http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/QUATERMASTERS_STORE_NEW_STUFF__11.html
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
lordbill
zászlós
zászlós
lordbill

Hozzászólások száma : 157
Registration date : 2008. May. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 1:00 pm

igen kilőhet mindenki, kivéve, ha a jármű leírása mást nem mond (pl Banblade variánsok amik vihetnek gyalogost)

és igen 6" felett mindenki fogja a majrévasat és nem lő Smile
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 12:36 pm

kösz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
MAXXxxx
ezredes
ezredes
MAXXxxx

Male Hozzászólások száma : 1112
Location : Somewhere Far Beyond
Registration date : 2008. Jan. 07.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 12:33 pm

emlekeim szerint:
1. igen
2. 6" felett senki nem lohet ki.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://exalted.freeweb.hu
Patrik
alezredes
alezredes
Patrik

Male Hozzászólások száma : 900
Location : Pécs
Registration date : 2008. Oct. 09.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Jan. 19, 2010 12:21 pm

Lenne két kérdésem.
1.
Jól tudom, hogy nyitott járműből akárhányan kilőhetnek?

2. (ha az előzőre igen a válasz)
Ha a jármű fast, és 12" mozog, akkor is kilőhet mindenki, vagy csak egy fő?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
igua
zászlós
zászlós
igua

Male Hozzászólások száma : 150
Location : Pécs
Registration date : 2009. Oct. 08.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Nov. 24, 2009 8:28 pm

Bm írta:
Igen, jól látod, ha valaki kilóg a fedezékböl és az ellen úgy tud felállni, hogy öt berohanja a többieket meg ne érje el (így nincs terepteszt), akkor te mozogsz fel rá, és ö rendes I-nél üt.

De erröl mintha már beszéltünk volna. Mindegy.

Köszönöm
Ígérem, többet ezt nem kérdezem meg.40K szabálykérdéseim - Page 3 04
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Bm
ezredes
ezredes
Bm

Male Hozzászólások száma : 1328
Age : 37
Location : Over the rainbow
Registration date : 2008. Apr. 14.

40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 EmptyKedd Nov. 24, 2009 3:10 am

Igen, jól látod, ha valaki kilóg a fedezékböl és az ellen úgy tud felállni, hogy öt berohanja a többieket meg ne érje el (így nincs terepteszt), akkor te mozogsz fel rá, és ö rendes I-nél üt.

De erröl mintha már beszéltünk volna. Mindegy.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ajánlott tartalom




40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty
TémanyitásTárgy: Re: 40K szabálykérdéseim   40K szabálykérdéseim - Page 3 Empty

Vissza az elejére Go down
 
40K szabálykérdéseim
Vissza az elejére 
3 / 16 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
kerekasztal :: Warhammer :: 40k akadémia-
Ugrás: