|
| orkok (avagy miért gyors ami piros!) | |
| | |
Szerző | Üzenet |
---|
subaggut százados
Hozzászólások száma : 618 Registration date : 2008. Feb. 29.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Hétf. Nov. 14, 2011 4:33 pm | |
| Köszönöm szépen, ez a 'Ard Case dolog teljesen elkerülte a figyelmem, és csináltam vele egy működésképtelen sereget! Ez a nobos dolog nagyon érdekes így, lehet vele kombinálni rendesen. Majd a sajátjaimat akkor már mindenféle fegyverrel fogom összerakni. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Hétf. Nov. 14, 2011 3:16 pm | |
| Néhány apróság. A wagonokról vedd le az 'Ard case-t, mivel ha jól látom ez a klasszikus odamegyünk kiszállunk és gyakunk sereg. Ebben az 'Ard case megakadályoz, mivel megszünteti a wagon "nyitottságátát" (open-topped). A 40K-ban a nyitott szállítójárművekből az utasok 12" megtétele után kiszállhatnak ÉS rohamozhatnak a zártakból nem. Ezen kívül a nyitott járművek bármely pontjától mérheted a kiszállást, míg a zártaknál csak a kiszállási pontoktól. A 4x big shoota felesleges 1-2 bőven elég. A wagonok egyetlen célja, az, hogy célba juttassák a rakományt. A big shoota azért kell, hogy ha az ellen belelő egy weapon destroy effektet a járgányba, akkor legyen minek leesnie és roboghasson tovább, ugyanis ha nincs (már) rajta fegyver, akkor abból immobilized effekt lesz. Ezen a vonalon mozogva viszont a Armour plates szintén kötelező, mert a "nem mozog és nem lő"(stunned) effektből "nem lő"(shaken) effektet csinál. A későbbiekben a reinforced ram helyett (aminek a hatása megint csak kell egy szállító járgányon) pont függvényében érdemes lehet dethrollát rakni. Ez ugyanazt tudja, mint a ram (újradobott veszélyes terep teszt, azaz nehezebben akadsz el a terepben) plusz még járműnyitásra esetleg gyalogság terroroizálásra is jó. A nobokat érdemes úgy felszerelni, hogy lehetőség szerint minden egyes figurának más legyen a felszerelése/fegyverzete.A sebek kiosztása után (mentő dobás előtt), mivel több sebes figurákról van szó a bekapott sebeket a figurák közötti csoportok szerint kell dobni. Adott helyzetben nálad a csoportok, bosspole, 2x'eavy armour, 2xbig choppa, 4xsima (feltételezve, hogy nem a b.csoppások a platnisok ). A csoportokon belül ha összejön annyi seb, hogy egy egész modell levehető, akkor le is kell venni. Ha kapsz egy csoportba egy instantolós sebet, akkor egy sértetlen modell kell levenned, ha van. Ezért érdemes a srácokat különböző felszereléssel ellátni, még ha kevesebben lesznek is mivel minden egyes modellnek külön osztható a seb, külön dobható a mentő. Ez nagyon fontos. Ezen kívül a nobok nak 1-2 poweklaw kötelező illetve szintén széria tartozék a doki(painboy). A doki feel no pain szabálya újradobható mentőt jelent 4+-on a sebek zöme ellen (kivétel Ap1-2 vagy instant, közelharc power weapon illetve minden olyan hatás, ami leírásában, a páncélmentő nem tehető ellene kitétel van). Mindez igaz a mocisokra is. Az egyik wagonba én belepréselnék egy big meket kustom force fielddel a nobok mellé mondjuk. Ez azt tudja, hogy a 6"-es sugárral (elég ha érinti) fedezék mentőt biztosít a gyalogosoknak 5+ a járgányok (obscured target) 4+. Ha járgányban van akkor a járgány szélétől méred a távot. Szóval ők középen aztán hajrá. Na kicsit lemaradtam, de én meg is mondtam, hogy miért. | |
| | | subaggut százados
Hozzászólások száma : 618 Registration date : 2008. Feb. 29.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Hétf. Nov. 14, 2011 3:06 pm | |
| Aha, értem. Pavano nálam lévő nobjaiból indultam ki, mert azok mind big choppások. Akkor majd szögelem a listát, és proxizok. Köszi! | |
| | | lordbill zászlós
Hozzászólások száma : 157 Registration date : 2008. May. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Hétf. Nov. 14, 2011 2:54 pm | |
| - subaggut írta:
- No, akkor ezzel fogom kipróbálni a dolgokat. Elvileg van hozzá figura nálam, de a félkész battlewagonokat nem hiszem, hogy le akarom vinni, szóval Jabba majd talán abban kisegít
9 Nobz (Elites) @ 430 Pts 'Eavy Armour (x2); Big Choppa (x9); Twin-Linked Shoota (x9); Bosspole (x1)
1 Battlewagon @ [145] Pts Red Paint Job; Reinforced Ram; Armour Plates; 'Ard Case; Big Shoota (x4)
ezt úgy szokták, hogy mindegyik más pl: 1850 Pts - Codex: Orks Roster Elite: Nobz (10#, 431 pts) 1 Nobz, 431 pts ((C:Orks, pp. 34 & 98); Unit Type: Infantry; Cybork Body; Feel No Pain; Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!) 1 Painboy ((C:Orks, pp. 40 & 100); Dok's Tools; Cybork Body; 'Urty Syringe) 1 Nobz (Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz (Bosspole; Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz ('Eavy Armour; Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz ('Eavy Armour; Bosspole; Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz (Ammo Runt; Bosspole; Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz ('Eavy Armour; Ammo Runt; Cybork Body; Slugga; Big Choppa) 1 Nobz (Cybork Body; Slugga; Power Klaw) 1 Nobz (Bosspole; Cybork Body; Slugga; Power Klaw) 1 Nobz ('Eavy Armour; Cybork Body; Slugga; Power Klaw) | |
| | | subaggut százados
Hozzászólások száma : 618 Registration date : 2008. Feb. 29.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Hétf. Nov. 14, 2011 2:34 pm | |
| No, akkor ezzel fogom kipróbálni a dolgokat. Elvileg van hozzá figura nálam, de a félkész battlewagonokat nem hiszem, hogy le akarom vinni, szóval Jabba majd talán abban kisegít Unnamed1850 Pts - Orks Army 1 Warboss (HQ) @ 100 Pts 'Eavy Armour; Bosspole; Power Klaw (x1); Twin-Linked Shoota; Stikkbombz 10 Lootas (Elites) @ 150 Pts Deffguns (x10) 9 Nobz (Elites) @ 430 Pts 'Eavy Armour (x2); Big Choppa (x9); Twin-Linked Shoota (x9); Bosspole (x1) 1 Battlewagon @ [145] Pts Red Paint Job; Reinforced Ram; Armour Plates; 'Ard Case; Big Shoota (x4) 19 Ork Boyz (Troops) @ 180 Pts Rokkit Launcha (x2); Slugga (x17); Choppa (x19) 1 Nob @ [46] Pts Bosspole; Power Klaw (x1); Slugga (x1) 19 Ork Boyz (Troops) @ 180 Pts Rokkit Launcha (x2); Slugga (x17); Choppa (x19) 1 Nob @ [46] Pts Bosspole; Power Klaw (x1); Slugga (x1) 1 Battlewagon (Heavy Support) @ 145 Pts Red Paint Job; Reinforced Ram; Armour Plates; 'Ard Case; Big Shoota (x4) 1 Battlewagon (Heavy Support) @ 145 Pts 'Ard Case; Armour Plates; Reinforced Ram; Red Paint Job; Big Shoota (x4) 8 Nob Bikers (Elites) @ 430 Pts Big Choppa (x2); Choppa (x5); Power Klaw (x1); Twin-Linked Shoota (x6); Slugga (x2); Twin-linked Dakkaguns (x8); Bosspole (x1); Warbike 2 Deffkoptas (Fast Attack) @ 90 Pts Twin-linked Rokkit Launcha (x2); Choppa (x2) Models in Army: 73 A looták kivételével mindenki járműben van, nekik nem jutott már okosság. Mit vegyek ki, mit tegyek be, egyáltalán, használható ez így? Total Army Cost: 1850 | |
| | | subaggut százados
Hozzászólások száma : 618 Registration date : 2008. Feb. 29.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szomb. Nov. 12, 2011 1:23 pm | |
| Köszönöm szépen, akkor nekiállok a ragasztgatásnak | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szomb. Nov. 12, 2011 11:46 am | |
| - subaggut írta:
- No, mielőtt nekiállnék megműteni a "tartalékba" összerakott duplacsoppás fantasy orkjaimat, kérdezek párat. Kaptam egy vázat Patriktól arról, hogy mit érdemes manapság mindenképpen beszerezni egy rok seregbe, de a kép még mindig nem teljes. Szóval:
1. Érdemes-e egyáltalán shootás orkokat csinálni? Ha igen, milyen nagyságú osztagban? Igen, jól tudnak jönni. Nekem 2:1 slugga:shoota arányban szoktak szerepelni a seregeimben. Az ork boyok osztgmérete 18/19/20+. Wagonba ülhetnek megaarmouros karakterrel/ sima karakterrel(big mek)/ egyedül/illetve gyalog. - Idézet :
2. Milyen és hány fegyvert érdemes felrakni a battlewagonokra? Ha rohamwagont csinálsz, akkor elég 1-2 bigshoota (azért, hogy a weapon destroyed effekt nem immozza le). Ha fortress wagont akarsz, akkor meg kannont/killkannont ekkor érdemes lehet 'Ard case-t is tenni rá. Ha egy osztagot benne akarsz tartani, hogy lődözzenek (looták), akkor persze ez utóbbi felejtős. - Idézet :
- 3. Mit kell ezekbe tenni? (Sima orkok/looták/killkannonok)
killakant biztos nem mivel azok szintén járművek. Azokat az osztagokat, amiket gyorsan az ellenfél képében akarsz tudni. Illetve hátul kempelve looták. - Idézet :
- 4. Tudom, hogy tápos a loota, és kell két osztag, de mekkora osztag? Miben szállítsam őket, ha egyáltalán kell szállítani?
Én nem nagyon tudok lődözni orkkal ezért én általában a maradék pontokat szoktam rájuk költeni (5-6-7), de 10+. A szállítás lásd fent, de ők egy kempelő osztag a heavy fegyver miatt. Ha mozognak nem lőnek. Fedezékbe velük és fire. A wagon igazából ezt helyettesíti. - Idézet :
- 5. Kell-e nekem trukk? Adja a kérdés, hogy ha igen, mivel tömjem ki?
Kellhet, de akkor spammelni kell vele. Rendszerint boyok esetleg nobok, mert a cél ugyanaz, mint a wagonnal csak a trukk gyorsabb 6"-el. Esetleg még lehet azt csinálni velük, hogy a lehetőségekhez képest reservben tartani/bújtatni egy boy osztaggal és objektívára menni vele (ez már túl taktikus egy ződbőrűnek) - Idézet :
- 6. NOB osztag táp, de milyen mennyiséget szerezzek belőle?
Mondjuk úgy 10 figura különböző fegyverzettel/felszereléssel. Pontszám és a sereg többi részének függvényében ennél több nem nagyon kell, mert ha már nob, akkor mega vagy motoros. - Idézet :
- 7. Ugyanez a motoros nobokra?
Ha egy osztagnál többet nem akarsz használni akkor 5-6, ha többet is akkor szorozz. Mint fent különböző felszerelés mandatory. - Idézet :
- 8. Killa kanokból mennyit érdemes hozni és főleg, milyen fegyverrel? (rakéta/big shoota)
3+. A lőfegyver relatíve irreleváns (habár ők jobban lőnek BS3), nekem minden opcióval vannak szerelve, nem spammelek velük. Velük csak egy full gyalogos (és walker) sereggel van tapasztalatom, de az is a cc-r volt kihegyezve a lá green tide. Amúgy rokkit S8 =járműnyitás ha nincs akkor mariska félék bigshoota S5x3 = infantry, light járgány grotzooka S6 blastx2 = infantry a szóródás miatt járgány ellen kevésbé hatékony kustom blasta S7 Ap2 = mariska félék családja, light/medium járgány skorch template = roham előtt infantry ellen jók. light=10/11 armour medium=12 armour heavy=13/14 armour ez persze saját osztályozás | |
| | | subaggut százados
Hozzászólások száma : 618 Registration date : 2008. Feb. 29.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Csüt. Nov. 10, 2011 2:49 pm | |
| No, mielőtt nekiállnék megműteni a "tartalékba" összerakott duplacsoppás fantasy orkjaimat, kérdezek párat. Kaptam egy vázat Patriktól arról, hogy mit érdemes manapság mindenképpen beszerezni egy rok seregbe, de a kép még mindig nem teljes. Szóval:
1. Érdemes-e egyáltalán shootás orkokat csinálni? Ha igen, milyen nagyságú osztagban?
2. Milyen és hány fegyvert érdemes felrakni a battlewagonokra?
3. Mit kell ezekbe tenni? (Sima orkok/looták/killkannonok)
4. Tudom, hogy tápos a loota, és kell két osztag, de mekkora osztag? Miben szállítsam őket, ha egyáltalán kell szállítani?
5. Kell-e nekem trukk? Adja a kérdés, hogy ha igen, mivel tömjem ki?
6. NOB osztag táp, de milyen mennyiséget szerezzek belőle?
7. Ugyanez a motoros nobokra?
8. Killa kanokból mennyit érdemes hozni és főleg, milyen fegyverrel? (rakéta/big shoota)
Azt hiszem most ennyi. Tudom, hogy általánosságban nehéz ezeket megítélni, de egy kb kép jó lenne. Nem akarom eszetlenül beszerezni és összerakosgatni az osztagokat, mint a fantasynél, mert ott úgy jártam, hogy megvettem/kifestettem, aztán van, amit még sosem használtam. Előre is kösz a válaszokat! | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szer. Márc. 03, 2010 6:47 pm | |
| Az ellenfeleim nem szóltak bele. A TEREP VOLT OLYAN, HOGY NEM LEHETETT JÁRGÁNNYAL BELE MENNI. Mit nem értesz ezen na? - Idézet :
- olyan széles az eleje, hogy a deployom két végéböl még mindig a frontpáncélt lövöm
hát ez az előnyük megvan ez tény. De szvsz elég nagy az ár a méret miatt. | |
| | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szer. Márc. 03, 2010 6:02 pm | |
| Mondjuk a gw-s szerintem is elég kicsi, de mégis jobban szeretek az ellen játszani, mint ezek ellen a LR konverziók ellen, amiknek olyan széles az eleje, hogy a deployom két végéböl még mindig a frontpáncélt lövöm. Komolyan dongolkozom egy Vindicator konverzión mondjuk Leman Russ-ból, akkor nekem sem lenne ilyen gondom. Mindenesetre peched volt az asztalokkal és/vagy az ellenfelekkel, mert én simán engedtem az ellenfelemet autózni a radírdól konvertál dögjeivel de ez más játékstílus dolga. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szer. Márc. 03, 2010 5:44 pm | |
| No akkor ide is egy kis összehasonlítás.A GW-s wagonok csak egy picivel nagyobbak, mint a képen elöl látható trukk. Inkább csak robosztusabbak, mint nagyobbak. Az én wagonjaim közül a legkisebb is szélesebb, még ha csak 3-4 mm-el is, mint a LR (az LR szponzonjait nem vettem figyelembe). Véleményem szerint ennek kéne lenni a minimumnak egy wagon esetében. A szürke/ezüst már kicsit túlzás igaz ez eredetileg nem wagonnak, hanem battle fortress-nek készült, most talán valami apocalypses cuccnak felelhet meg. A romokba behajtás mondjuk egy érdekes dolog. Én amondó vagyok, hogy lehetséges, de ez mindenképpen az éppen aktuális tereptárgytól függ és meg kell egyezni az ellenféllel. Én azonban főleg olyan terepekkel szembesültem, amiken/amikbe egy járgány nem tud át/bele hajtani | |
| | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szer. Márc. 03, 2010 5:03 pm | |
| Hát, akkor lehet hogy ti szigorúbban játszottátok. Nálunk az elsö mecsen a 4 battle wagon ott autózott föl alá. Volt, hogy egy ház falában állt meg az egyik. Egyszerüen kimértük, dobták a tesztet, meglett, aztán odaraktuk a kockát, hogy itt az eleje. De lehet, hogy van aki máshogy gondolja.
Én a 2 radírral meg a 2 vindivel és a drenyával egész jól elfértem. Az utolsó vsatában a wolfok ellen szorultam be, de az az én hibámvolt, túl elöre álltam a radírral. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| | | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Szer. Márc. 03, 2010 11:03 am | |
| Azért olyan nagy baj a tereppel sincs. 2+ ugye a terepteszt, ezt azért meg lehet dobni. Aztán a deffrolla miatt újra lehet dobni ha elrontanád. Azt meg, hogy minden 36odik kocsi lerohad, azt lész szíves bírd ki, ha már a chaos dozer blade csak 6"ig müködik... | |
| | | MAXXxxx ezredes
Hozzászólások száma : 1112 Location : Somewhere Far Beyond Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 11:47 pm | |
| - gorugrany írta:
- Tévedsz ez még nem jutott el mindenki tudatáig. Eddig még csak attól volt a rinya, hogy odamegy a wagon, szétrammolja a raidert, majd a következő körben kiszálnak a skacok oszt gyaknak. De így nem feltétlenül veszít az em... ork időt. Jaj most olyan széles a mosolyom. ilyen
Egyébként ha olyan terepen megy a játék, mint a Legendáson, akkor szvsz rendes méretű wagonokkal nem leányálom a manőverezés. Az tény, hogy a hivatalos modellek fele akkorák, mint az enyémek. Ahol nekem csak három fért el ott a gw-ből elfért volna öt is. Namost általában azért konvertált wagonok wannak...upsz... szóval nagyon nem kell aggódni. aggodik a fene, hisz ugysem tudonam megdobni meg ha lehetne ellene valamit akkor sem. (es, hogy inkv-on ne kelljen tulozni: hulye vagy, de persze csak finoman ) | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 11:35 pm | |
| Tévedsz ez még nem jutott el mindenki tudatáig. Eddig még csak attól volt a rinya, hogy odamegy a wagon, szétrammolja a raidert, majd a következő körben kiszálnak a skacok oszt gyaknak. De így nem feltétlenül veszít az em... ork időt. Jaj most olyan széles a mosolyom. ilyen Egyébként ha olyan terepen megy a játék, mint a Legendáson, akkor szvsz rendes méretű wagonokkal nem leányálom a manőverezés. Az tény, hogy a hivatalos modellek fele akkorák, mint az enyémek. Ahol nekem csak három fért el ott a gw-ből elfért volna öt is. Namost általában azért konvertált wagonok wannak...upsz... szóval nagyon nem kell aggódni. | |
| | | MAXXxxx ezredes
Hozzászólások száma : 1112 Location : Somewhere Far Beyond Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 11:08 pm | |
| orulok, hogy leesett, hogy miert anyazik minden nem-ork jatekos eloszor Rammingbol D6 S10 utes majd kieso osztagra mondjuk 40 loves (nob es 19 boy) majd rohambol kb 80 utes ebbol kb 4 PKlaw. ha meg nem robbant fel a jarmu, akkor meg mindig ott a lehetoseg wagon-ban bennmaradni vagy Nob altal PK-val szetkapni izles szerint. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 11:01 pm | |
| Úgy ahogy írtam, úgy nem lehetséges. Mivel a ramming nem úgy működik, mint ahogy gondoltam, hogy működik, mikor leírtam. Természetesen azt lehet, hogy már eleve a célpont közelében van a wagon. De ez a megoldás mindenképpen kockázatos. Ha nem sikerül szétütni a célt, akkor a skacok kint vannak a pusztában. Ha csak wrecked, akkor az ellen kirakhatja őket úgy, hogy ne érjem el. A explodes, meg megtizedelheti őket mielőtt támadnának. És most meg elolvastam amit írtál Na hát igen ennek is van értelme. A wagonokkal eleve nem mehetek gyorsabban, mint hogy még ki tudjanak szállni belőlük a skacok. Ergo a tankshock/ramming után még simán kiszállhatnak. Ujjé. pontosabban | |
| | | MAXXxxx ezredes
Hozzászólások száma : 1112 Location : Somewhere Far Beyond Registration date : 2008. Jan. 07.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 8:11 pm | |
| - gorugrany írta:
- Na közben megnéztem, hogy ne a levegőbe beszéljek. A ram is tank shock szóval az első elképzelésem nem lehetséges. És a plankos támadás rohamnak minősül, ami jó hír mert nem 3xS8, hanem 4xS9
miert ne lenne lehetseges? ramming nem zarja ki a rohamot (amig a jarmu opentopped es nem ment tul sokat) | |
| | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 8:06 pm | |
| Vagy 6*S10 pl Gaz Ghultól... Vagy valami hasonló karaktertöl, vagy meganobtól (asszem neki is S10 lesz).
Szóval müködhez ez, csak meg kell vele tanulni játszani, mert elég szokatlan stílust kíván. Ki kéne próbálni. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 6:34 pm | |
| Na közben megnéztem, hogy ne a levegőbe beszéljek. A ram is tank shock szóval az első elképzelésem nem lehetséges. És a plankos támadás rohamnak minősül, ami jó hír mert nem 3xS8, hanem 4xS9 | |
| | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 6:22 pm | |
| Na várj! A deffrolla mozgásban üt, mert tank shockolni kell. Szóval simán elütöd a rhinót, aztán ha szétesett, akkor kiugrasz, lösz, rohamozol, ha nem akkor maradsz bent a seggeden.
Lehet, hogy a plank nem számít rohamnak, de nekem versenyen azt mondták, kódexem meg nincs. | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 5:56 pm | |
| Szvsz nem rohamról van szó, így csak 3 támadása lehet a nobnak, de tény hogy jó.
Egyébként én valahogy úgy képzelem el a deffrollás támadásokat, hogy a célpont transport (tipikusan rhino) közvetlen közelében kiszállok a járműből, majd a shooting phase-bven rammolok és a kipottyanó delikvenseket berohanom a kiszált mobbal. Persze ehhez nagyon közel kell menni a célponthoz. Ha ez nem megy akkor pedig nyilván marad a szétrolla aztán a következő körben kiszáll és zamek.
Amúgy Konrád elleni csatám után kötelező érvényű kell legyen a plank a járgányokon. Dark Eldákkal, 4 raiderrel és 2 ravegerrel nem tudtam mit kezdeni. Nekem 3 wagonom volt. Utolérni nem tudom őket, kilőni megint csak nem. Ha mégis utolérem, akkor nincs mivel kilőni kénytelen vagyok kiszállni a nyitáshoz. Csakhogy akkor meg kiesnek belőle azok a boszik, incubi-k, akik legalább annyit ütnek mint én, de előbb. Ha van wreckin' ball vagy B'plank akkor van esélyem kinyitni őket kiszállás nélkül. Ez igaz volt a következő csatában az ork trukkokra is. Ott már kevesebb volt a probléma, mert azért azok nem fast skimmerek. Ja és csak 5 pont. | |
| | | Bm ezredes
Hozzászólások száma : 1328 Age : 42 Location : Over the rainbow Registration date : 2008. Apr. 14.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 5:25 pm | |
| Ok, akkor battlewagon. A fene se tudja. Jó az a boarding plank. D6on lehet 1est dobni, de 4 támadás az 4 támasás. Igaz azokkal találni kell. De ami még fontosabb: így üthetsz akár 2 célpontot is! | |
| | | gorugrany főtörzsörmester
Hozzászólások száma : 754 Location : Az ágon, egy szép hosszú ágon, felhiheg,lehiheg, mivel egy szellő hintáztatja az ágat... Registration date : 2008. Jan. 08.
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) Kedd Márc. 02, 2010 5:20 pm | |
| wartrakk az gondolom a battlewagon, mert csak a wagonokra lehet deffrollát tenni. A wartrakk amúgy a warbuggies egyik fajtája, amin scorcha van. Tehát nem azonos a wartruck-al, ami egy dedicated szállítójármű. Csak a pontosság kedvéért. A boarding plank-et már kicsit túlzásnak is érzem. Amúgy az csak egy cc támadást tesz lehetővé, ami nyilván a nob lesz a PK-val, de ebben az esetben csak S8 mivel szvsz ez nem roham. Van ezen kívül egy wreckin' ball nevezetű cucc, na ez üt S9-el. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: orkok (avagy miért gyors ami piros!) | |
| |
| | | | orkok (avagy miért gyors ami piros!) | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |